۸ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9622151
T T
۰ نفر

عضو مجلس خبرگان رهبری

۸ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9622151
عضو مجلس خبرگان رهبری هدف اصلی سران فتنه شکستن حرمت ولایت است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/02/08 سیاسی.احمد خاتمی.جم بوشهر - امام جمعه موقت تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: جریان فتنه ادامه دارد و هدف اصلی سران آن شکستن حرمت ولایت است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی روز سه شنبه در جمع مردم شهر جم استان بوشهر افزود: جریان فتنه یک سر آن در داخل کشور هر روز با صدور بیانیه های ساختار شکن و برانداز جو را مسموم می کنند و سر دیگر آن در خارج از کشور است که 31 سال است کینه توزانه علیه ولایت فقیه توطئه می کنند.
وی اضافه کرد: سران داخلی جریان فتنه اگر شرم داشتند، پس از دروغ پردازی هایی که برملا شد، دیگر در محافل سیاسی و عمومی ظاهر نمی شدند.
خاتمی اظهارداشت: جریان فتنه پس انتخابات ریاست جمهوری در سال گذشته به 22 خرداد 88 مربوط نمی شود بلکه از 10 سال پیش طراحی شده بود و اینان پیش خود گفتند ما وارد انتخابات می شویم، اگر پیروز شدیم ولایت زدایی را در صدر دستورات خود قرار می دهیم و رهبری را به یک مقام تشریفاتی تبدیل می کنیم.
وی گفت: برنامه آنان این بود که درصورت شکست در انتخابات نیز بحث تقلب را مطرح کنند اما رهبر آگاه و با بینش حدود 80 روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته در بیاناتی به این مورد اشاره کردند و روح انقلاب مخملی از سوی مخالفان را گوشزد کردند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه (س ) گفت: حضرت زهرا(س ) به دو اصل تولی و تبری جامه عمل پوشید و فرهنگسازی حمایت از ولایت را پی ریزی کرد.
وی افزود: سیره فاطمی به ما می آموزد که اگر خیر دنیا و آخرت را می خواهید ولایت مدار باشید و تحت تاثیر هیاهو و غوغاسالاری ها قرار نگیریم.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اهانت برخی فتنه گران در سال گذشته به تصویر بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره ) اظهارداشت: پس این اغتشاشگران، خروش یکپارچه مردم ایران که با تجمع های کم نظیر پاسخ این اهانت را دادند، در واقع این حمایت ها پیروی از زندگی حضرت فاطمه (س ) که اصل تولی را معنا کرد، بود.
وی یادآورشد: دومین بعد زندگی حضرت فاطمه تبرا از دشمنان است که به حضرت علی (ع) وصیت می کند، جسد مرا در شب دفن کن تا دشمنان از محل قبرم مطلع نشوند که این پیام همیشه تاریخ درس بزرگی است.
ک/2 7205/539 /1918 شماره 001 ساعت 00:35 تمام
۰ نفر