۳۱ فروردین ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9621464
T T
۰ نفر
رمزگشایی علم ستاره شناسی برای عموم مردم در رصدخانه کانون ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/01/31 فرهنگی.میراث فرهنگی.سایر تعدادی از اعضا و مدرسان رصدخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سوم اردیبهشت ماه همزمان با روز جهانی نجوم با بر پایی غرفه هایی بخش هایی از دانش نجوم را برای علاقمندان به علم ستاره شناسی رمزگشایی می کنند.
به گزارش روز سه شنبه ایرنا از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آشنایی با منظومه شمسی و سیاره های آن، معرفی تلسکوپ و دیگر ابزار رصدی و برپایی غرفه های مخصوص کودکان از بخش های متنوع این برنامه است که با هدف آشنایی هر چه بیشتر عموم مردم با علم نجوم برگزار می شود.
در همین حال نمایش فیلم و اسلایدهای زیبای نجومی به همراه توضیحات علمی کارشناسان مرکز و رصد آسمان (خورشید در روز و ماه و سیاراتی همچون مریخ و زحل در شب ) از دیگر برنامه های رصدخانه زعفرانیه وابسته به کانون استان تهران در روز جهانی نجوم است.
بر اساس این گزارش، عموم مردم تهران به ویژه کودکان و نوجوانان می توانند برای استفاده از این برنامه ها جمعه سوم اردیبهشت از ساعت 13 تا 21 به محل رصدخانه زعفرانیه واقع در تهران، خیابان ولی عصر، نرسیده به تجریش، خیابان زعفرانیه، پارک زعفرانیه، رصدخانه زعفرانیه کانون مراجعه کنند.
شماره 057 ساعت 14:23 تمام
۰ نفر