۱ آبان ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9618734
T T
۰ نفر
کانون مساجد استان مرکزی رتبه برتر پژوهش را در کشور کسب کرد ..........................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 01/08/1390 فرهنگی.کانون مساجد.پژوهش اراک - مسوول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: این کانون در چهارمین فراخوان پژوهش سال 89 در بین کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور رتبه برتر پژوهش را کسب کرد.
حجت الاسلام "مصطفی ذوالفقاری" عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از 23 اثر پژوهشی که از کانون های سراسر کشور به دبیرخانه چهارمین فراخوان پژوهش ارسال شده بود کانونهای فرهنگی هنری والیعصر (عج) مسجد حضرت ابوالفضل (ع) و امام رضا (ع) مسجد الاقصی اراک رتبه های ششم و چهاردهم را کسب کردند.
وی تقویت فعالیت های علمی و پژوهشی را از مهم ترین اهداف این فراخوان پژوهشی عنوان کرد و افزود: مدیریت در کانون های فرهنگی هنری مساجد و حجاب و عفاف از منظر قرآن و احادیث، موضوعات مورد پژوهش کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی بود.
مسوول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: فراخوان پژوهش ویژه کانونهای مساجد کشور نیمه دوم سال گذشته و در دو گروه سنی 14 تا 18 سال و 19 سال به بالا ارزیابی شده است. ذوالفقاری تصریح کرد: موضوعات این فراخوان در دو موضوع "فعالیت های فرهنگی، هنری کانون ها" و "مدیریت کانون های فرهنگی، هنری" و بخش ویژه با محوریت "عفاف و حجاب" و "همت مضاعف و کار مضاعف" اعلام شده بود.ک/3 7109/507
۰ نفر