۲۵ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9617425
T T
۰ نفر
پروژه های کتابخانه های عمومی استان100درصد تحقق یافت ...................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 11:13 25/07/1390 یاسوج - مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه وبویراحمد گفت: پروژه های دور اول و دوم سفر هیات دولت به استان در بخش کتابخانه های عمومی 100درصد تحقق یافته است.
'محمود شفیعی 'روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در دور اول سفر رییس جمهوری به استان یک مصوبه شامل اختصاص یک میلیارد ریال برای تجهیز کتابخانه مرکزی یاسوج و سایر کتابخانه های عمومی در استان بود که به طور کامل تحقق یافت.
وی بیان کرد: در دور دوم سفر هیات دولت به استان نیز دو مصوبه شامل اختصاص دو میلیارد ریال برای تجهیز کتابخانه های عمومی استان و احداث دو باب کتابخانه عمومی در شهرستانهای کهگیلویه و گچساران اختصاص یافت.
شفیعی گفت: دو کتابخانه عمومی در شهرستانهای کهگیلویه و گچساران با زیربنای هر کدام یک هزار و 200 مترمربع و حدود سه میلیارد ریال اعتبار ساخته شد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه وبویراحمد گفت: در دور سوم سفر هیات دولت به استان نیز احداث پنج باب کتابخانه در سطح شهرهای مختلف استان پیش بینی شد.
وی اظهار داشت: هم اکنون مطالعات سه باب از این کتابخانه ها در چرام ، لیکک و مادوان به اتمام رسیده و در آینده ای نزدیک نیز عملیات اجرایی آنها شروع خواهد شد.
شفیعی گفت: اعتبار پیش بینی شده سال جاری برای شروع عملیات اجرایی این سه پروژه شش میلیاردو 500میلیون ریال است .
وی ، زیربنای هر یک از این پنج باب کتابخانه مصوب دور سوم سفرهیات دولت به استان را بیش از یک هزار و 400 مترمربع دانست و گفت: برآورد اولیه اعتبار برای ساخت هرکدام از این کتابخانه ها هفت میلیارد ریال است.
671/7530/566
۰ نفر