۲۵ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9617381
T T
۰ نفر

دشمنان از گسترش اسلام هراس دارند

۲۵ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9617381
دشمنان از گسترش اسلام هراس دارند ................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 25/07/1390 فرهنگی.داخلی.فرهنگ عمومی.قدس کرج - قدس - فرماندار قدس گفت: امروز دشمنان از گسترش دین اسلام در هراس هستند و به همین دلیل تمام توان خود را برای به انحراف کشیدن جوامع بکار گرفته اند.
به گزارش ایرنا، "علی جهانبخشی" عصر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان قدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قدس افزود: دشمنان اسلام سعی دارند با تهدید و تحریف اعتقادات مردم و کمرنگ جلوه دادن اسلام ناب محمدی (ص) با توطئه های مختلف به اهداف شوم خود دست یابند.
وی ادامه داد: کشورهای اروپایی و غربی با سرمایه گذاری های کلان در بخش های مختلف از تمام ابزارهای رسانه ای و فرهنگی خود برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده می کنند.
جهانبخشی ، طرح موضوع ساختگی ترور سفیر عربستان توسط دو تبعه ایرانی را از جمله توطئه های استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: این موضوع فقط با هدف انزوا و تقویت تحریم ها و فشارها علیه کشورمان صورت گرفته است.
وی بیان داشت: اما ملت غیور ایران اسلامی تاکنون نشان داده است که تلاش دشمن برای به انحراف کشیدن اعتقادات آنان از مسیر انقلاب و ولایت بی نتیجه است.
فرماندار قدس، استقبال پر شور مردم کرمانشاه را نمونه بارز عشق مردم ایران به ولایت دانست و بیان داشت: این امر بیانگر اعتقادات قوی و احترام مردم به اندیشه های اسلامی است.
امام جمعه شهرستان قدس نیز در این نشست گفت: تبلیغات دشمنان علیه ولایت و علمای مراجع تقلید هیچ اثری در اعتقادات ملت ایران ندارد، بلکه عشق و وفاداری به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی هر روز در بین مردم تقویت می شود.
حجت الاسلام "سید ابوالقاسم میراحمدی" استقبال پرشور و با شکوه مردم غیور استان کرمانشاه از رهبر معظم انقلاب را نمونه بارز عشق به ولایت و ایثار، شهامت و از خود گذشتگی هموطنانمان در مرزهای کشور عنوان کرد و افزود: ملت ایران اسلامی الگویی برای ملتهای مسلمان در حفظ اعتقادات اسلامی است. رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قدس نیز با ارایه گزارشی از عملکرد این واحد دانشگاهی در حوزه های فرهنگی گفت: پاسخگویی به شبهات دینی دانشجویان، طرح موضوعاتی در خصوص فرقه ها و سایر ادیان و مذاهب، بحث های مهدویت، برگزاری نشست های قرآنی و اردوهای فرهنگی و زیارتی از جمله برنامه فرهنگی این واحد دانشگاهی است.
"سید علیرضا ولدآبادی" افزود: شهرستان قدس با قومیت های مختلف دارای استعدادهای بسیاری برای مشارکت عمومی در برنامه های فرهنگی است که استفاده از این ظرفیتها نیازمند برنامه ریزی بیشتر است.
وی تاکید کرد: با شناسایی افرادی که توانایی لازم برای انتقال موضوعات فرهنگی به عموم را دارند، می توان برنامه های مورد نظر در این زمینه را در سطح شهرستان به اجرا درآورد. ک/2 7423/1027
۰ نفر