۱۷ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9615881
T T
۰ نفر
بزرگترین فرهنگسرای شمالغرب کشور در تبریز افتتاح شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 17/07/1390 فرهنگی.داخلی.فرهنگسرا تبریز- فرهنگسرای الغدیر به عنوان بزرگترین فرهنگسرای شمالغرب کشور با حضور مسوولین و مقامات استانی در شهر تبریز افتتاح شد.
به گزارش روز یکشنبه ایرنا، شهردار تبریز در آیین افتتاح این فرهنگ سرا گفت: این مجتمع فرهنگی و ورزشی در زمینی به مساحت 9 هکتار و با 350 میلیارد ریال احداث شده است.
" علیرضا نوین " زیربنای فرهنگسرا را هشت هزار مترمربع در دو طبقه شامل تالار همایش، خانه فرهنگ، کتابخانه، گالری، کلاس های آموزشی و سالن اجرا اعلام کرد و افزود: با احداث این مجتمع تعداد صندلی های موجود در تالارهای شهر تبریز از دو هزار و 500 صندلی به پنج هزار صندلی افزایش یافت.
شهردار تبریز همچنین فعالیت های این شهرداری در چهارسال گذشته را از طلایی ترین سال های تبریز عنوان کرد و گفت: احداث شش پارک بانوان، 30 کتابخانه، توسعه نمازخانه های پارک های شهر و ساخت بزرگترین مرکز ترک اعتیاد از جمله کارهای عمرانی شهرداری است.
وی افزود: شهرداری به منظور تشویق و ترغیب جوانان به امر ازدواج و تسهیل ازدواج آسان اقدام به ساخت تالار ازدواج آسان با ظرفیت 700 نفر کرده که این تالارفقط با هزینه 500 هزار ریال آماده سرویس دهی به زوج هاست.
587/704
۰ نفر