۱۰ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9614587
T T
۰ نفر
ترویج فرهنگ غدیر ضامن ارزش ها و آرمان های اسلامی است ....................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 1390/07/10 فرهنگی.شورای اداری.بنیاد بین المللی غدیر اراک - مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر گفت: ترویج فرهنگ غدیر ضامن و حافظ ارزش ها و آرمان های اسلامی و بزرگترین سد در مقابل فتنه های دشمنان است.
سردار ;حسین ظریف منش ; روز یکشنبه در نشست شورای اداری استان مرکزی در اراک افزود: غدیر ناسخ توطئه پلید دشمنان در جدایی دین از سیاست است و تنها در سایه فهم و شناخت فلسفه و درس های غدیر می توان حاکمیت و مدیریت ناب مبتنی بر ولایت فقیه را جهانی کرد.
وی توضیح داد: امروز رسالت بزرگی بر دوش تمامی مسوولان و دستگاه های اجرایی در تبیین و ترویج فرهنگ غدیر گذاشته شده و باید با هوشیاری و حضور فعالانه در صحنه با ولایتمداری پاسدار حریم اسلام و دین باشند.
مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر بیان کرد: دشمنان اسلام در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی هجمه سنگین فرهنگی را تدارک دیده اند و با توجه به وسعت، حجم و تنوع هجمه دشمن، رسالت در دست گرفتن پرچم غدیر بر دوش تک تک دوستداران ولایت و امامت است.
سردار ظریف منش اظهار کرد: فلسفه وجودی جمهوری اسلامی و عامل تشکیل نظام ولایی، غدیر است و نهضت بیداری اسلامی نیز مبتنی بر همین فلسفه حرکت با اقتدار و رو به جلوی خود را دارد.
وی خاطر نشان کرد: دهه عید قربان تا عید غدیر امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان ;دهه امامت و ولایت ; نامگذاری شده و باید با بهره گیری از این فرصت طلایی مباحث ولایت و امامت را به شکل نظام مند در جامعه نهادینه کرد.
مدیرعامل بیناد بین المللی غدیر تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران افتخار بزرگ معماری بیداری اسلامی در جهان و تدوین حکومتداری اسلامی را نصیب خود کرده و با وجود دسیسه های استکبار برای در هم شکستن صلابت و اقتدار انقلاب اسلامی این نهال روز به روز تنومندتر می شود.
سردار ظریف منش اضافه کرد: درایت و تیزبینی رهبر معظم انقلاب و پیام رسای معظم له به جهان امروز، استکبار را در خاورمیانه زمین گیر کرده است.
وی بر بیداری نسل جوان دنیای اسلام تاکید کرد و گفت: هدف اصلی جنگ نرم با بهره گیری از ابزار نوین فناوری اطلاعاتی جوانان و نوجوانان است و باید در سایه تدبیر با کمترین آسیب بیشترین لطمه را به دشمنان وارد کرده و انقلاب اسلامی و بیداری ملت ها را با فرهنگ غدیر بیمه کنیم.
سردار ظریف منش توضیح داد: بیش از یکصد عنوان برنامه عمومی برای دهه امامت و ولایت برای استان ها پیش بینی شده و قرار است که هر استان بر مبنای علایق، مزیت ها و فرهنگ بومی چند برنامه ویژه فرهنگی نیز داشته باشد.
وی ادامه داد: استان مرکزی زادگاه معمار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل است و برگزاری همایش بین المللی سال جهاد اقتصادی در بیان و سیره حضرت علی (ع) به میزبانی این استان عالم پرور در دهه امامت و ولایت پیشنهاد می شود.
استاندار استان مرکزی در این نشست گفت: این استان آمادگی کامل برای همکاری با بنیاد بین المللی غدیر در برگزاری برنامه های دهه امامت و ولایت را دارد.
;علی اکبر شعبانی فرد ; افزود: ولایت و غدیر به عنوان یک محور اصلی و اولویت مهم برای مدیران و مسوولان این استان تعریف شده است.
در این نشست گزارشی از فعالیت های بنیاد غدیر استان مرکزی نیز ارائه شد.ک/2 560/507
۰ نفر