۱۰ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9614467
T T
۰ نفر
دسترسی آسان به کتاب خواست اصلی متولیان فرهنگی کشور است ......................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 1390/07/10 فرهنگی.داخلی.نمایشگاه کتاب تبریز- قائم مقام موسسه نمایشگاههای فرهنگی ایران گفت: علاقمندی و خواست اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر متولیان فرهنگی کشور دسترسی آسان به کتاب خوب و سایر محصولات فرهنگی است.
عبادرضا اسلامی روز یکشبنه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاقمندی به کتاب و حل مشکل توزیع کتاب و محصولات فرهنگی یکی از دلایل اصلی برپایی نمایشگاه های کتاب می باشد و نمایشگاه بین المللی تبریز گام های موثری برای حل این مشکل برداشته است.
وی با بیان اینکه برای بین المللی شدن نمایشگاه های کتاب باید بسیاری از مسائل را در نظر بگیریم، افزود: امسال با حضور کتاب ها و ناشرین خوب خارجی، نمایشگاه کتاب تبریز به سمت بین المللی شدن گام برداشته است.
اسلامی، نمایشگاه کتاب تبریز را پس از تهران مهمترین و با ظرفیت ترین نمایشگاه کتاب کشور عنوان کرد. وی با بیان اینکه در طول سال 27 نمایشگاه استانی در کشور برگزار می شود، اضافه کرد: پس از نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز، دو نمایشگاه کتاب نیز در استان های ارومیه و قزوین به طور همزمان افتتاح می شود.
قائم مقام موسسه نمایشگاههای فرهنگی ایران ، گفت: با برنامه ریزهای انجام شده حضور خوبی در نمایشگاه کتاب قطر خواهیم داشت و به عنوان میهمان ویژه در این نمایشگاه شرکت می کنیم.
7240/593
۰ نفر