۶ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9613626
T T
۰ نفر
به گزارش ایرنا ;عبدالحسین مرادی ; روز چهارشنبه در دیدار با هنرمندان این شهرستان با بیان اینکه هنرمندان با هنر خویش نقش مهم و تاثیرگذاری را در ترویج تمامی فرهنگ ها به ویژه فرهنگ دفاع مقدس ایفا می کنند افزود: این قشر از جامعه با رعایت اخلاق اسلامی و بهره گیری از آموزه های دینی می توانند ارزش ها و فرهنگ های اصیل اسلامی را در جامعه نهادینه سازند.
مرادی در ادامه اظهار داشت: دفاع مقدس به خودی خود مقدس و دارای ارزش های فراوانی است و پاسداشت این هفته و تلاش در جهت اشاعه و تبیین فرهنگ های دفاع مقدس کمترین کار افراد و مدیران برای گرامیداشت یاد نام شهدا، امام(ره) و دفاع مقدس است.
فرماندار شهرستان کبودراهنگ در ادامه با گرامیداشت سالروز شکست حصر آبادان و پیروزی های رزمندگان در آن دوران گفت: در حقیقت هر یک از عملیات های دوران دفاع مقدس که با ایمان و اخلاص رزمندگان به موفقیت منجر شد، سند افتخاری برای انقلاب اسلامی محسوب می شود.
وی در ادامه تصریح کرد: دفاع مقدس کتابی جامع از ارزشها، شهادت، ایثارگری ها و مقاومت ها محسوب می شود.
وی با بیان اینکه امروزه بیداری و خیزش های اسلامی ملت های مظلوم منطقه نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران و تداوم آنها در گرو ادامه راه امام(ره) شهیدان و هشت سال دفاع مقدس است اظهار داشت: در دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس شخصیتی آگاه و بزرگ چون امام خمینی(ره) نهضت و مکتب اسلامی را در میان مردم زنده کرد و ملت نیز با ولایت مداری خویش سبب پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شدند.
7527 /576
۰ نفر