۱۸ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9608769
T T
۰ نفر

نشست های امروز در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

۱۸ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9608769
نشست های امروز در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/05/18 فرهنگی.قران.نمایشگاه تهران- نشست عمومی جایگاه اهل بیت (ع) در قرآن ،دستاوردهای رادیو اینترنتی در نمایشگاه قرآن ،روش شناسی نقد احادیث در حوزه قرآن ، اعجاز قرآن با گرایش شهیدپژوهی از جمله نشست های امروز(18 مرداد ماه ) در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم هستند.
** نشست عمومی جایگاه اهل بیت (ع) در قرآن برگزار می شود نشست عمومی جایگاه اهل بیت (ع) در قرآن امروز با حضور کارشناسان حوزه و دانشگاه و در بخش غدیرپژوهشی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار می شود.
نشست عمومی جایگاه اهل بیت در قرآن توسط بنیاد علوم و معارف اسلامی از ساعت 21:30 تا 23 برگزار می شود.
همچنین کارگاهی با موضوع جدایی پذیری قرآن و عترت از یکدیگر و نیز کارگاهی با حضور مستبصر اهل تسنن (ملاحمدشریف ) نیز در روزهای 21 و 22 مردادماه در بخش کارگاهی غدیرپژوهی برگزار می شود.
* نشست دستاوردهای رادیو اینترنتی در نمایشگاه قرآن برگزار می شود نشست تخصصی بررسی دستاوردهای رادیو اینترنتی ایران امشب با حضور مسئولان و دست اندرکاران رسانه های نوین برگزار می شود.
ناهید مظفری مسئول نشست های تخصصی بخش رسانه های دیجیتال با بیان این مطلب گفت: در این نشست تخصصی بازدیدکنندگان و علاقه مندان به رسانه های دیجیتال می توانند با قابلیت های رادیو اینترنتی آشنا بشوند.
وی افزود: آشنایی با امکانات مدیریت فایل های صوتی با هدف انتقال پیام های قرآنی - اسلامی یکی دیگر از اهداف برگزار این نشست است.
به گفته مظفری نشست تخصصی آشنایی با رادیو اینترنتی امشب (سه شنبه ) از ساعت 22 تا 23 در سالن نشست های بخش رسانه های دیجیتال واقع در انتهای راهروی شبستان در طبقه اول برگزار می شود.
**نشست روش شناسی نقد احادیث در حوزه قرآن برگزار می شود نشست روش شناسی نقد احادیث در حوزه قرآن، امشب، 18 مردادماه در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار می شود.
به گزارش ستاد خبری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، نشست، روش شناسی نقد احادیث در حوزه قرآن از ساعت 21 تا 23 در بخش کرسی های نظریه پردازی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزارمی شود.
در این نشست که به همت دبیرخانه هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی برگزار می شود، حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی نصیری، مدرس حوزه و دانشگاه به روش شناسی نقد و بررسی احادیث قرآنی می پردازد.
این نشست امشب 18 مردادماه در سالن شماره 2 مراسم و محافل برگزار می شود.
** نشست اعجاز قرآن با گرایش شهیدپژوهی برگزار می شود نشست اعجاز قرآن با گرایش شهید پژوهی امروز 18 مردادماه در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار می شود.
به گزارش ستاد خبری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، نشست اعجاز قرآن با گرایش شهید پژوهی به همت بخش پژوهش نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، امروز 18 مرداد از ساعت 19 تا 20:30 برگزار می شود.
در این نشست حجت الاسلام و المسلمین محمدی، کارشناس علوم دینی به سخنرانی می پردازد و حجت الاسلام و المسلمین عیسی عیسی زاده به عنوان دبیر نشست در این برنامه حضور پیدا می کند.
فراهنگ 1588**2006** شماره 084 ساعت 17:30 تمام
۰ نفر