۱۲ مرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9608335
T T
۰ نفر
درس هایی از قرآن در ماه مبارک رمضان به صورت ویژه برگزار می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/05/12 فرهنگی.معارف.ماه رمضان تهران - موسسه ترویج فرهنگ قرآنی، برنامه ها و فعالیت های متنوعی را با استفاده از برنامه درس هایی از قرآن حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در ماه مبارک رمضان اجرا می کند.
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از روابط عمومی موسسه ترویج فرهنگ قرآنی، مسابقه خلاصه نویسی قرآنی از جمله این برنامه ها است که علاقه مندان می توانند برنامه درس هایی از قرآن حجت الاسلام قرائتی را درشبکه یک سیمای جمهوری اسلامی مشاهده و از آن خلاصه برداری کنند.
افراد پس از پایان ماه مبارک رمضان می توانند خلاصه برداری خود را به موسسه ترویج فرهنگ قرآنی به نشانی تهران صندوق پستی 6355-14155 ارسال کنند، به برندگان جوایز و هدایای ویژه ای از جمله کمک هزینه عتبات، مشهد مقدس، ربع سکه، کارت هدیه بانکی اهداء می شود.
مسابقه پیامکی درس هایی از قرآن از دیگر برنامه های این موسسه در ماه رمضان است که در قالب آن افراد پاسخ سوال را به صورت یک عدد پنج رقمی از چپ به راست به شماره 3000114 به صورت پیامک ارسال خواهند کرد.
علاقه مندان به مسابقه اینترنتی درس هایی از قرآن نیز می توانند پاسخ سوالات مسابقه درس هایی از قرآن را از طریق سایت com.tarvijequran.www و ir.gharaati.www ارسال و در مسابقه شرکت کنند.
برنامه آموزشی کوتاه مدت ویژه فرهنگیان سراسر کشور و برنامه آموزشی کوتاه مدت ویژه کارمندان و آموزش یاران سازمان نهضت سوادآموزی از دیگر فعالیت های موسسه ترویج فرهنگ قرآنی در ماه مبارک رمضان است.
فراهنگ 1588**1883 شماره 040 ساعت 14:22 تمام
۰ نفر