۲۹ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9607888
T T
۰ نفر
مسابقات سراسری قرآن خواهران همسران وفرزندان پدافندهوایی ارتش آغاز شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/04/29 فرهنگی.داخلی.مسابقات قرآن مشهد- یازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خواهران شاغل، همسران و فرزندان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص ) ارتش روز سه شنبه در مشهد آغاز شد.
معاون فرهنگی و روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص ) ارتش در حاشیه این آیین که در منطقه پدافند هوایی ارتش در شمال شرق کشور برگزار شد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابتها با اهداف ارتقاء علوم و معارف قرآنی بین پرسنل این قرارگاه و خانواده هایشان و ترویج فرهنگ و معارف قرآنی برگزار به مدت سه روز برگزار می شود.
حجت الاسلام سید محمد رسولی ادامه داد: مسابقات فوق با شرکت حدود 300 نفر از خواهران شاغل، همسران و فرزندان پرسنل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ع) کشور و در رشته های حفظ کل، سه، پنج، 10 و 15 جزء، قرائت، تحقیق، ترتیل، ترجمه، مفاهیم و نکات تفسیری برگزار می شود.
وی بیان کرد: یک هزار و 976 نفر در مرحله نخست مسابقات قرآن خواهران شاغل، همسران و فرزندان پرسنل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ع) ارتش درسطح یگانهای تابعه در سطح کشور شرکت کرده بودند که از این تعداد بعد از گذشت دو مرحله ، 300 نفر به مرحله پایانی راه یافتند.
او گفت: نفرات برتر این دوره از رقابتها به مسابقات خواهران شاغل، همسران و فرزندان نیروهای چهار گانه ارتش اعم از زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی که 20 الی 22 شهریورماه برگزار می شود، راه می یابند.
جانشین اداره عقیدتی و سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ع) ارتش نیز در این آیین گفت: انسان قرآنی و افراد مانوس با قرآن باید در همه زمینه های فردی و اجتماعی اعم از اخلاق و درستکاری از جمله در خصوص فرهنگ انتظار الگو و سرمشق دیگران باشد.
حجت الاسلام علی صمدی نسب گفت: قرآن کتاب هدایت انسان ها و در همین راستا برای جامع عمل پوشاندن به مبانی والای این کتاب آسمانی باید تلاش بیشتری از سوی متخصصان امر صورت پذیرد.ک/3 7490/659 / 1539 شماره 010 ساعت 08:40 تمام
۰ نفر