۲۹ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9607887
T T
۰ نفر

نایب رییس قرارگاه عمار کشور:

۲۹ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9607887
نایب رییس قرارگاه عمار کشور: در نظام مبتنی بر ولایت فقیه سعادت انسان ها تضمین شده است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/04/29 سیاسی.داخلی.ولایت فقیه مشهد- نایب رییس قرارگاه عمار کشور گفت: در نظام مبتنی بر ولایت فقیه سعادت انسانها تضمین شده است.
حجت الاسلام علیرضا پناهیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به آنکه مدل حکومت های استبدادی و لیبرال دموکراسی غربی در دنیا شکست خورده است لذا تنها حکومتی که توانایی اداره جهان هستی را در عصر غیبت حضرت ولیعصر (عج ) دارد، حکومتی است که در راس آن ولایت فقیه حاکم باشد.
به گزارش ایرنا وی ادامه داد: مشارکت بالای سیاسی مردم در نظام جمهوری اسلامی به برکت نظارت ولایت فقیه انجام می شود.
او گفت: این در حالی است که در نظامهای سیاسی غربی سعادت انسان جایگاهی ندارد و در لیبرال دموکراسی غربی مردم به ظاهر در مشارکت سیاسی شرکت می کنند.
وی خاطر نشان کرد: اندیشه های بنیانگذار فقیه انقلاب در سال 57 پایه گذار حکومتی اسلامی شد که تا امروز توانسته یک تنه در مقابل استکبار جهانی مقاومت و ایستادگی کند.
قرارگاه عمار به دنبال تاکیدات مقام معظم رهبری برای حضور گسترده در مقابله با جنگ نرم دشمنان و با محوریت اتخاذ راهبردها و مولفه های تاثیر گذار برای مقابله با این ترفند تشکیل شد.ک/3 7490/659/ 1539 شماره 009 ساعت 08:40 تمام
۰ نفر