۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9603778
T T
۰ نفر

فارسی شناسان 13 کشور جهان به حوزه هنری می آیند

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9603778
فارسی شناسان 13 کشور جهان به حوزه هنری می آیند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/02/18 فرهنگی.حوزه هنری.فارسی.کتاب90 تهران- 30 استاد زبان و ادبیات فارسی دانشگاههای 13 کشور جهان در سفر به ایران از حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی بازدید می کنند.
به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری ، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه هنری گفت: استادان زبان فارسی روز دوشنبه برای آشنایی با بخش ادبیات انقلاب اسلامی از حوزه هنری بازدید می کنند.
حبیب ایل بیگییادآور شد: بازدید از موزه هنر انقلاب،کارگاه تجسمی، نگارخانه های حوزه، کتابخانه جنگ، انتشارات سوره مهر و دیدار و گفت وگو با مسوولان حوزه هنری از برنامه های این گروه است.
این مقام مسوول در حوزه هنری با تاکید بر این که حوزه به عنوان مرکز هنر انقلاب اسلامی، موضوع ادبیات انقلاب را به طور جدی و تخصصی دنبال می کند، ادامه داد: استادان فارسی زبان کشورهای مختلف در این بازدید و در گفت و گو با مسوولان حوزه هنری با فعالیت های حوزه در زمینه ادبیات انقلاب اسلامی آشنا خواهند شد.
وی با بیان این که شورای گسترش زبان و ادبیات فارسی با همکاری مرکز گسترش سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این استادان فارسی زبان را دعوت کرده است،یاد آور شد: این استادان از کشورهای آذربایجان،افغانستان،ازبکستان، سوریه، روسیه، لبنان،تونس، پاکستان،ترکیه،قزاقستان،هند، گرجستان و تاجیکستان هستند.
استادان زبان فارسی همه ساله همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب برای بازید به کشورمان دعوت می شوند.
بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 14 تا 24 اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره ) برپاست.
فراهنگ **م.ح شماره 060 ساعت 15:32 تمام
۰ نفر