۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9603542
T T
۰ نفر
رفتار نیکو و حسنه در آموزش از اهمیت ویژه ای برخوردار است ........................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 12:16 15/02/1390 تهران- نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز (پنجشنبه ) در مراسمی که به مناسبت روز معلم در سالن غدیر حوزه مرکزی این سازمان برگزار شد گفت: رفتار نیکو و حسنه در مباحث آموزشی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
به گزارش ایرنا ، به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم،با اشاره به جایگاه و شان بالای معلم در اسلام آن را یکی رسالت های انبیاء الهی دانست و نامگذاری روز شهادت استاد و اندیشمند بزرگ شهید آیت الله مطهری به نام روز معلم را نشان از اهمیت این جایگاه در کشور دانست.
وی در ادامه افزود: معلم نه تنها در بعد فکری و عقیدتی الگو ست بلکه کلیدواژه امنیت و اقتدار علمی کشوربه شمار می رود..ژ آل هاشم سپس به منویات مقام معظم رهبری درباره ی اهمیت دادن به رفتار نیکو و حسنه در آموزش اشاره کرد و افزود: برای این که کلام معلم بر ذهن و دل دانش پژوه نشسته و تاثیرگذار باشد باید با برخورد و رفتار نیکو اول بر دل و سپس بر ذهن دانش پژوهان نفوذ کرد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه تصریح کرد: اگر معلم به رسالتی که دارد خوب عمل کند نه تنها به امنیت و اقتدارعلمی کشور کمک کرده بلکه با قابلیت علمی خود سد محکمی در برابر تهدیدات نرم دشمنان ایجادکرده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: معلمین ما باید به مسائل روز آگاه باشند تا بتوانند از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده و در تبیین مواضع دشمنان و روشنگری آگاهانه عمل کنند.
گفتنی است در این جلسه از 43 نفر از اساتید، معلمان نمونه و پیشکسوت برتر در عرصه آموزش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و ادارات تابعه این سازمان تجلیل به عمل آمد.
سیام ** 1544**1354
۰ نفر