۶ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9602649
T T
۰ نفر

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خبر داد؟

۶ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9602649
رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خبر داد؟ تاسیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی مجازی ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/02/06 فرهنگی.سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی مجازی.سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تهران - محمد باقر خرمشاد درنخستین کار گروه آموزشی ایکرو ویکی با تاکید بر اراده سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای بهره مندی حداکثری از فضای مجازی ،از تشکیل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی مجازی خبر داد.
به گزارش گروه فرهنگی ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ وارتباطات اسلامی محمد باقر خرمشاد در این کارگاه از ارایه تمام دستاوردهای فرهنگی، هنری سازمان در عرصه های گوناگون در فضای مجازی خبر داد و گفت: پاسخگویی به نیازهای مخاطبان عام و خاص در اقصی نقاط دنیا از دیگر ثمرات تاسیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی مجازی است.
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با بیان نقش بسیار اثرگذار هدایتگری اینترنت در جهان معاصر، اهتمام جدی مجموعه سازمان فرهنگ وارتباطات اسلامی و بهره مندی بهینه از این فناوری مهم ارتباطی را خواستار شد.
عسگری معاون فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز در این کارگاه آموزشی با ارائه گزارش جامعی از طرح ویکی ، گستردگی و دامنه بهره مندی از فضای مجازی در کنار ارزیابی های گوناگون در فضای حقیقی را یکی از نتایج این طرح عنوان کرد.
عسگری با بیان اهمیت حضور کارشناسان در فضای مجازی گفت: عملکرد کارشناسان و کارکنان سازمان از طریق فضای مجازی و بهره گیری از این امکان در ارتباطگیری با مخاطبان ارزیابی خواهد شد.
لازم به ذکر است نخستین کارگاه آموزشی استفاده از محیطهای کاربر محور در فضای مجازی و کار با ایکرو ویکی با برنامه ریزی معاونت فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با مجموعه برنامه هایی همچون معرفی و آموزش چگونگی استفاده از سیستم ویکی و ویکی مدیا و سخنرانی تنی چند از کارشناسان این حوزه، کار خود را آغاز کرد.
فراهنگ 1647**2006** شماره 079 ساعت 19:24 تمام
۰ نفر