۲۷ فروردین ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9601709
T T
۰ نفر
ده میلیارد ریال اعتبار برای اجرای مصوبات فرهنگی استان قم در نظرگرفته ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/01/27 فرهنگی.ادبیات.معاونت فرهنگی تهران - معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرایی کردن مصوبات فرهنگی سفر رهبر معظم انقلاب به استان قم و حمایت از اقدامات و فعالیتهای دینی و برپایی همایشها و بزرگداشت های مفاخر ارزشمند اسلام و ایران در این استانریال مبلغ ده میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده است.
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، بنابر اعلام روزشنبه روابط عمومی معاونت فرهنگی ارشاد، اختصاص اعتبار ده میلیاردی به تعدادی از موسسات فرهنگی ؟ هنری و قرآنی استان قم به منظور برگزاری نمایشگاه و راه اندازی پایگاههای فرهنگی از جمله اقداماتی است که معاونت امورفرهنگی ارشاد در راستای عملیاتی شدن مصوبات فرهنگی این استان انجام داده است.
این معاونت در اقدامی دیگر و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و برای تسریع در راه اندازی مجتمع عظیم فرهنگی ناشران قم اعتباری معادل پنج میلیارد ریال ( بصورت کمک بلاعوض )به تعاونی ناشران قم اختصاص داده است.
با تخصیص اعتباری بالغ بر پنجاه میلیارد ریال از سوی معاونت و همچنین طی هماهنگی با بانک عامل مقرر شده اعطای وام به 65 ناشر عضو اتحادیه ناشران قم در سال جاری صورت گیرد.
فراهنگ 1588**1630** شماره 066 ساعت 16:53 تمام
۰ نفر