۲۳ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9409086
T T
۰ نفر
یک مسوول اموربانوان: حضوربانوان در انتخابات خط بطلانی بر ادعاهای غرب است .....................................................................
ساری ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 23/12/86 داخلی.سیاسی.انتخابات.هشتم.دیدگاه.مازندران.
مسوول اموربانوان فرمانداری نکا گفت: حضور بانوان در انتخابات مجلس شورای اسلامی آتی خط بطلانی بر ادعاهای غرب در رابطه با چگونگی حضور زنان ایرانی در جامعه و تعیین سرنوشت خود است.
"مرجان علیدوست" روز پنجشنبه درگفت وگوبا خبرنگار ایرنا افزود: بانوان ما با حضور حداکثری و فعال خود در عرصه های سیاسی و راهیابی نمایندگان اصلح در مجلس می توانند از حقوق خود و دیگر هموطنان دفاع نمایند.
"علیدوست" ادامه داد: امروزه بانوان با حضور آگاهانه ، هدفمند ، اندیشمندانه و همه جانبه خود می توانند برای حل مشکلات خود و جامعه به خوبی برنامه ریزی کرده و بر اجرای این برنامه ها با قدرت ، نظارت و مدیریت نمایند.
وی تصریح کرد: زنان ما با الگوپذیری از حضرت فاطمه زهرا(س ) و حضرت زینب کبری (س ) و با حفظ دین و حجاب باید بر دفاع از حق خود در میدانهای مختلف علمی ، دینی ، فرهنگی و ... پیش رفته و شخصیتهای برجسته ای در میدانهای سیاسی معرفی نمایند و موجب تثبیت اقتدار بانوان در صحنه های سیاسی و اجتماعی داخلی و بین المللی شوند.
مسوول امور بانوان فرمانداری شهرستان نکا خاطرنشان کرد: حضور و نقش بانوان در سرنوشت کشور جزو لاینفک نظام ما است و زنان به عنوان عنصری تاثیرگذار در خانواده بیشترین حضور را در بین اعضای خانواده داشته و با شرکت خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی روزجمعه مشوقی برای سایر اعضای خانواده هستند.
وی گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوقهای رای توطئه های دشمنان و تبلیغات سو آنان را خنثی خواهد کرد و حضور حداکثری بانوان نیز تاثیر گذار در این سرنوشت حساس است و همانگونه که در انتخابات گذشته حضور پررنگ داشته اند در این دوره نیز چنین خواهد شد.ک/3 506/7331/503/402 شماره 133 ساعت 17:10 تمام
۰ نفر