۲۰ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9408460
T T
۰ نفر
رییس قوه قضاییه : انتخابات ؟اقتدار ایران را اثبات می کند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 20/12/86 اجتماعی آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی رییس قوه قضاییه روز دوشنبه درجلسه شورای عالی قضایی با تاکید بر اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی ، گفت : انتخابات ؟اقتدار ایران را اثبات می کند .
به گزارش خبرنگار ایرنا، وی ابراز امیدواری کرد با حضور گسترده مردم ، انتخابات 24 اسفند با شکوه هر چه تمام تر برگزار شود و نمایندگان اصلح با رای و نظر هوشمندانه مردم انتخاب و راهی مجلس شورای اسلامی شوند .
هاشمی شاهرودی افزود: در این دوره نیز مشارکت مردم و گروه های مختلف در جریان انتخابات که همچون همیشه در روز رای گیری به اوج خود خواهد رسید، اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و پایبندی مردم را به حضور در صحنه های مختلف انقلاب بر همگان اثبات خواهد کرد .
وی با اشاره به برگزاری مراسم اربعین و شهادت امام رضا (ع) همچنین رحلت پیامبر اکرم (ص ) و امام حسن مجتبی (ع) گفت: احیای این مناسبت ها و مراسم، نقش بسیار مهمی در حفظ دین و سیره نبوی و ائمه اطهار (ع) دارد و در تقویت ارزش های انقلاب اسلامی که برگرفته از اسلام ناب و قیام عاشورا است، نقش موثری ایفا می کند .
رییس قوه قضاییه با اشاره به اینکه حماسه عاشورا مبنا و مصدر احیای مجدد اسلام و سفینه نجات مسلمانان است، افزود:حماسه عاشورا تحولی عظیم را در کل جهان اسلام و تشیع ایجاد کرد و موتور اصلی حرکت ملت ایران در مبارزه با دشمنان اسلام و توجه به ارزش های اسلامی و زدودن خرافه های جاهلی از جوامع اسلامی بود .
شماره 180 ساعت 17:57 تمام
۰ نفر