۱۱ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9406400
T T
۰ نفر
حماس خواستار توقف مذاکرات عباس با رژیم صهیونیستی شد ....................................................
تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی 11/12/86 خارجی.سیاسی.جهاد اسلامی.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین (حماس ) از "محمود عباس" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواست که در پاسخ به جنایت های رژیم صهیونیستی، مذاکرات خود با این رژیم را متوقف کرده و هر چه سریعتر به پای میز مذاکره ملی با گروه های فلسطینی باز گردد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شیخ "نافذ عزام" روز جمعه در نشست خبری مشترک با " خالد البطش" اظهار داشت که کشورهای عربی و اسلامی باید موضع واحدی در قبال جنایت های رژیم صهیونیستی در فلسطین اتخاذ کرده و با اعمال فشار علیه آمریکا و اتحادیه اروپا، آنها را وادار به تغییر سیاست های خود در زمینه حمایت از اقدامات و جنایت های رژیم صهیونیستی در حق ملت بی دفاع فلسطین بکنند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه خود، خاطر نشان کرد که " شهادت فرزندان ملت فلسطین و عربده کشی های دشمن کینه توز صهیونیستی هیچگاه نخواهد توانست ملت فلسطین را به تسلیم در برابر این رژیم وادار کند، بلکه ملت فلسطین همچنان به مقاومت و ایستادگی خود در مقابل این حملات ادامه خواهد داد." وی با اشاره به تهدیدات "متان فلنائی" معاون وزیر جنگ صهیونیستی مبنی بر آغاز "هولوکاست" جدید در نوار غزه تاکید کرد که همه مقامات فلسطینی و نیز مقامات کشورهای عربی و اسلامی در مقابل این حملات و کشتارهای مداوم رژیم صهیونیستی مسئول هستند.
البطش از اتحادیه عرب، سازمان کنفرانس اسلامی و تمامی سازمان های حقوقی و بین المللی خواست که عاملان قتل کودک مصری به نام "سماح ابوجراد" در نزدیکی مرزهای مصر را به قانون تحویل دهند.
خالد البطش در پایان از ملت فلسطین، علما و اندیشمندان و تمامی احزاب و سازمان ها و گروه های داخلی فلسطین خواست که فعالیت های خود به منظور حمایت از مقاومت ملت فلسطین و دفاع از حقوق آنها را افزایش دهند و طراحان "هولوکاست" جدید در نوار غزه را به دادگاه بین المللی بکشانند.
صویر1090** ** 1418 شماره 187 ساعت 17:07 تمام
۰ نفر