۱۳ مهر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9397783
T T
۰ نفر
راهپیمایی روز قدس در شهرها و بخشهای استان اردبیل برگزار شد ..........................................................
اردبیل، خبرگزاری جمهوری اسلامی 13/07/86 داخلی.سیاسی.راهپیمایی.قدس 86.
مردم مومن و روزه دار شهرها و بخشهای مختلف استان اردبیل با برگزاری آیین های راهپیمایی روز جهانی قدس باردیگر با ملت مسلمان فلسطین در راه مبارزه با اشغالگران قدس تجدید پیمان کردند.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، شرکت کنندگان در این راهپیمایی ها که بیشتر آنان را جوانان و نوجوانان تشکیل می دادند با حمل پارچه نوشته ها و سردادن شعارهای مرک بر آمریکا ، مرک بر اسراییل، مرک بر صهیونیسم ، آمریکا ننگت باد و اسرائیل ننگت باد جنایات رژیم صهیونیتی در سرزمین های اشغالی و کشتار مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند. معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل در جمع راهپیمایان شهراردبیل ، ایمان به فرهنک شهادت را رمز پیروزی و مقاومت 60 ساله ملت فلسطین ذکر کرد.
"فیروز احمدی " نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس از سوی امام راحل را ابتکاری ستودنی دانست و افزود: آمریکا و اسرائیل از این ابتکار امام راحل زخم خورده هستند و دشمنی آنان با انقلاب اسلامی ناشی از این امر است.
وی اضافه کرد: اسرائیل هم اکنون در موقعیت ضعیفی قرار دارد و مقاومت 33 روزه حزب الله لبنان در سال گذشته نشان داد که قدرت این رژیم پوشالی است. معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل اقتدار و استقلال ایران اسلامی را قوت قلب بزرگی برای ملت فلسطین ذکرکرد و گفت: مقاومت مردم فلسطین در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در سالهای اخیر با تاسی از انقلاب اسلامی مردم ایران دوام و قوام یافته است.
آیین راهپیمایی مردم شهر اردبیل پس از اجتماع در میدان مصلی و با قرائت قطعنامه سراسری خاتمه یافت.
در این قطعنامه مردم اردبیل ضمن حمایت از مبارزات حق طلبانه ملت فلسطین تنها راه رهایی سرزمین فلسطین از اشغال رژیم صهیونیستی مبارزه بی امان و ادامه قیام انتفاضه اعلام داشتند.
گزارش خبرنگاران ایرنا از شهرستان های ،پارس آباد، بیله سوار، مشگین شهر، گرمی، نیر، نمین، کوثر و خلخال نیز حاکی است که راهپیمایی روز قدس در این مناطق نیز با حضور گسترده مردم مسلمان برگزار شده است. ک/3 535/618/508 شماره 127 ساعت 12:44 تمام
۰ نفر