۱۳ مهر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9397688
T T
۰ نفر
راهپیمایی بزرک روز جهانی قدس در سراسر کشور آغاز شد ..................................................
تهران بزرک ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 13/07/85 داخلی.سیاسی.قدس 86.
راهپیمایی بزرک روزجهانی قدس، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همزمان درسراسرکشور درمسیرهای هفت گانه تعیین شده در شهر تهران آغاز شد.
به گزارش خبرنگاران ایرنا از سطح شهر تهران و شهرستان ها، راهپیمایان با سر دادن شعارهای "مرک بر آمریکا" و "مرک بر اسراییل" باردیگر با حضور پرشور و پر رنک خود در این مراسم، نفرت و انزجار خود را از سیاست های استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل اعلام می کنند.
روزه داران تهرانی از مسیرهای هفت گانه مبدا راهپیمایی درسطح شهر، هر لحظه به صفوف راهپیمایی ملحق می شوند.
برپایه گزارش های ارسالی، سازمان ها و نهادهای مستقر درتهران برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز، تسهیلات ویژه ای فراهم آورده اند.
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، اتوبوس هایی برای رفت و برگشت روزه داران شرکت کننده در راهپیمایی امروز در مبادی هفت گانه اختصاص داده است.
راهنمایی و رانندگی تهران بزرک نیز باحضور در برخی از میادین و خیابان های مسیر راهپیمایی، سعی در برپایی هر چه باشکوه تر این راهپیمایی دارد.
نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، نیروی انتظامی، هلال احمر و بسیجیان با لباس های متحدالشکل و با در دست داشتن پرچم هایی با مضامین "امروز لبنان ، فردا فلسطین" و "ای قدس خواهیم آمد" مسیرهای راهپیمایی را می پیمایند.
به گزارش خبرنگاران ایرنا، مسجد امام حسین (ع) واقع در میدان امام حسین (ع)، مسجد ابوذر واقع در میدان ابوذر و مسجد دارالسلام واقع در میدان منیریه شاهد حضور گسترده راهپیمایان است.
مسجد امام زمان (عج ) درتقاطع خیابان بهبودی، مسجد نور واقع در میدان دکتر فاطمی، مسجد حضرت ابوالفضل (ع) درمیدان توحید ومسجدالجواد در میدان هفت تیر نیز از ساعات اولیه امروز شاهد حضور وسیع روزه داران تهرانی است که هر لحظه بر تعداد آنها افزوده می شود. ک/2 تهرام/7257/7244/1354/588/1840 شماره 032 ساعت 10:04 تمام
۰ نفر