۶ مهر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9396506
T T
۰ نفر
امام جمعه ساری: احمدی نژاد رسالت اسلام را برای جهانیان بیان کرد ..............................................................
ساری، خبرگزاری جمهوری اسلامی 06/07/86 داخلی.سیاسی.عبادی.نمازجمعه.
نماینده ولی فقیه دراستان مازندران و امام جمعه ساری گفت: احمدی نژاد با سخنان تاریخی خود درآمریکا رسالت اسلام را برای جهانیان بیان کرد.
به گزارش ایرنا، آیت الله "نورالله طبرسی"در خطبه های نماز جمعه این هفته ساری افزود: سازمان ملل تاکنون سازمان دول بود اما پس از سخنرانی رییس جمهوری اسلامی ایران به معنای واقعی سازمان ملل شد.
وی اظهارداشت: سخنان دکتراحمدی نژاد در آمریکا به تمام دنیا ثابت کرد که ما خواهان جنک نیستیم.
خطیب جمعه ساری گفت: سخنرانی رییس جمهورکشورمان درمیان نمایندگان کشور های مختلف واقعه تاریخی ای است که باید پاس داشته شود.
آیت الله طبرسی در بخش دیگری از خطبه ها به برگزاری کنگره بین المللی غدیر درمازندران اشاره کرد و گفت: ادیبان، دانشمندان وفرهیختگان باارائه مقاله در این کنگره شرکت نمایند.
وی همچنین بااشاره به شبهای قدر، این شبها را قلب ماه رمضان دانست و افزود: باید به وسیله این شبها تحول معنوی در خود به وجود آوریم.
امام جمعه ساری همچنین به سالروز شهادت حضرت علی (ع)اشاره کرد وافزود: فرزندانتان را با قرآن، نهج البلاغه و سیره ائمه آشنا کنید. ک/2 1888/402/1760 شماره 100 ساعت 14:33 تمام
۰ نفر