۸ شهریور ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9392065
T T
۰ نفر

رعیت مردکا: نگرانی بوش از هولوکاست دوم

۸ شهریور ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9392065
رعیت مردکا: نگرانی بوش از هولوکاست دوم ...............................................
کوالالامپور، خبرگزاری جمهوری اسلامی 08/06/86 خارجی.سیاسی.هولوکاست.بوش.ایران.
روزنامه "رعیت مردکا" چاپ اندونزی نوشت: جرج بوش رییس جمهوری آمریکا هنوز هم از سنک اندازی در راه برنامه های هسته ای ایران دست برنداشته است.
این روزنامه در شماره پنجشنبه خود به نقل از آسوشیتدپرس اضافه کرد: وی در تازه ترین اظهارات خود اعلام کرده که اگر ایران به سلاح هسته ای دست یابد باید شاهد وقوع هولوکاست دوم در خاورمیانه باشیم.
بوش ادامه داد: زیرا این کشور از این سلاحها علیه اسراییل استفاده خواهد کرد و به همین دلیل او قصد دارد از این اتفاق جلوگیری کند.
وی اعلام داشت: اقدامات ایران امنیت تمامی کشورها را به خطر انداخته است به همین دلیل آمریکا وکشورهای هم پیمانش بااعمال تحریم اقتصادی علیه ایران، رژیم این کشور را منزوی خواهند ساخت." به نوشته این روزنامه، این درحالی است که "سارکوزی" رییس جمهوری جدید فرانسه اعلام کرده است سیاست خارجی کشورش درقبال پرونده هسته ای ایران تحریم اقتصادی در کنار گفت وگو با این کشور است.
"به گفته سارکوزی، این تنها راهی است که از دوانتخاب بد یعنی آزاد گذاشتن ایران برای ساخت بمب و یا بمباران کردن ایران جلوگیری خواهد کرد." "از طرف دیگر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری ایران در واکنش به اظهارات سارکوزی گفته است او تازه به کرسی ریاست جمهوری فرانسه رسیده و قصد دارد نشان دهد که وی نیز در صحنه سیاسی جهان از جایگاهی برخوردار است. او بی تجربه بوده و صحبتهایش بدون فکر و اندیشه قبلی است." آساق /335/1543 شماره 075 ساعت 16:31 تمام
۰ نفر