۱۷ مرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9387585
T T
۰ نفر
عضوهیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ازخبرگزاری جمهوری اسلامی مرکزاردبیل بازدید کرد ......................................................................
اردبیل، خبرگزاری جمهوری اسلامی 17/05/86 داخلی.فرهنگی.روز خبرنگار.
همزمان با 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و روز خبرنگار عضو هیات رئیسه و نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی باحضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز اردبیل، از تلاشهای خبرنگاران این رسانه قدردانی کرد.
"حسن نوعی اقدم" عصر چهارشنبه در نشست با رییس و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اردبیل از روز خبرنگار به عنوان فرصتی برای تجلیل از فعالان عرصه اطلاع رسانی و صاحبان فکر و اندیشه یاد کرد.
وی گفت: خبرنگاران چشمان بینا و گوش های شنوای جامعه هستند که با تمام توان در جهت اطلاع رسانی شفاف و ابهام زدایی از جامعه تلاش کنند و به عنوان پل ارتباطی با ارایه راهکارهای مناسب زمینه پیشرفت و توسعه را فراهم می ـ سازند.
وی اضافه کرد: کسی که در این عرصه تلاش می کند تنها بر اساس عشق و علاقه است و همین عشق به کار باعث شده که قشر خبرنگار کمتر به دنبال منافع مادی باشند.
نوعی اقدم تاکید کرد: مسوولان باید درقبال تلاش دلسوزانه این قشر زحمتکش باید با فراهم آوردن زمینه لازم مشکلات اقتصادی قشر خبرنگار را مرتفع کنند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عرصه قلم بویژه شهید محمود صارمی از تلاش خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه خبری رسمی کشور و با سابقه درخشان تقدیر کرد.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خواست که مراتب تقدیر و تشکر وی از مجموعه عوامل خبری و مدیریتی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی در سطح کلان هم به آنان ابلاغ شود.
نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین همچنین برپیگیری رفع نیازهای اعتباری و تجهیزاتی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی اعلام آمادگی کرد.
در این دیدار "کریم نیرومند" رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اردبیل نیز طی گزارشی از عملکرد این مرکز به بیان فعالیتها و چرخه تولید خبر و گزارش دراین مرکز پرداخت.ک3 شبد/618/ 1456 شماره 176 ساعت 20:40 تمام
۰ نفر