۱۵ مرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9386984
T T
۰ نفر

وزیر دفاع: شرایط کشور ویژه نیست

۱۵ مرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9386984
وزیر دفاع: شرایط کشور ویژه نیست ................................................
تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی 15/05/86 داخلی.اجتماعی.وزارت دفاع.کنفرانس خبری.
وزیردفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح وضعیت کنونی کشور را عادی و آرام توصیف کرد و گفت:با توجه به حضور مقتدرانه فرماندهی کل قوا، توفیقات در صنعت دفاعی و امکانات گسترده ی اقتصادی، شرایط کشور ویژه نیست.
به گزارش خبرنگار ایرنا سرتیپ دوم پاسدار "مصطفی محمد نجار" روز دوشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران افزود: با توجه به شرایط موجود شرایط ویژه ای احساس نمی شود.
وی درپاسخ به پرسشی مبنی بر مطرح شدن درخواستی از سوی مقامات عراقی برای بازپس گیری هواپیماهایی که در زمان جنک خلیج فارس به ایران آورده شده بودند،گفت:اصل موضوع زیر سووال بوده و در کل قابل بررسی است.
نجار نشست ایران با آمریکا را در راستای برقراری امنیت در عراق ذکر کرد و افزود: با توجه به اینکه ایران خواستار برقراری امنیت در عراق است در نتیجه حاضریم با هرکشوری در این خصوص مذاکره کنیم.
وزیر دفاع در مورد معامله تسلیحاتی روزهای گذشته در منطقه خلیج فارس گفت:ما هیچ نگرانی نداریم.
وی افزود:بیشترین نگرانی متوجه کسانی است که رویای تسلط از نیل تا فرات را در سرشان می پرورانند.
وزیر دفاع سهامدار بودن مقامات آمریکایی در کارخانجات تسلیحاتی و تامین هزینه انتخابات را در فروش تسلیحات موثر دانست و گفت: هر حرکتی که از سوی آمریکایی هادر منطقه صورت گرفته اساس آن برپایه برتری تسلیحاتی رژیم جعلی صهیونیستی انجام شده است .
نجار افزود:تسلیحاتی که در اختیار کشورهای عربی قرار گرفته در راستای راهبرد دفاعی ابرقدرتها است و بهره برداری از این تسلیحات نیز در اختیار ابر قدرتها خواهد بود و آمریکاییها در صورت احساس نیاز در نرم افزار سلاحها دست کاری خواهند کرد.
اجتمام/1708/1654 شماره 130 ساعت 14:21 تمام
۰ نفر