۱۱ خرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9381864
T T
۰ نفر
امام جمعه اهواز:اقدام رییس جمهور درکاهش نرخ بهره بانکی به 12درصد شجاعانه است .....................................................................
اهواز ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 11/03/86 داخلی.سیاسی.آیینها.نماز جمعه.
نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، اقدام رییس جمهوری در کاهش نرخ بهره بانکی به 12 درصد را حرکتی شجاعانه خواند.
آیت الله "سید محمدعلی موسوی جزایری"، در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای مهدیه امام خمینی (ره ) اهواز، افزود: با کاهش نرخ بهره بانکی به زیر 10درصد بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور رفع، رفاه عمومی ایجاد و میزان اشتغالزایی افزایش خواهد یافت.
وی با اشاره به فرا رسیدن هجدهمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره ) و نیز قیام 15 خرداد با مهم خواندن این ایام گفت: راه آن حضرت زنده بوده و با رهبری مقام معظم رهبری این راه ادامه خواهد یافت.
امام جمعه اهواز در بخش دیگری از خطبه ها گفت: جمهوری اسلامی چون تابع اسلام است سر دشمنی با هیچ کسی را ندارد و حق مسلم خود را می طلبد.
آیت الله " موسوی جزایری"، با اشاره به مذاکرات ایران و آمریکا در ارتباط با مصالح ملت عراق در این کشور و نیز مذاکره با اروپا در مادرید گفت: جمهوری اسلامی خواستار رابطه با همه کشورها بر اساس منافع و مصالح ملی است که در این میان حساب اسراییل غاصب جداست.
وی افزود: جمهوری اسلامی زیر بار استعمار و استکبار جهانی نخواهد رفت و این ثابت شده و به یقین اینها نمی توانند مانع رسیدن ایران به حقوق مسلم خود شوند.
امام جمعه اهواز همچنین با اشاره به ایام سوگواری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س )، و خواستار گرامیداشت ایام فاطمیه با برگزاری آیینهای شایسته شد.ک/2 645/640 شماره 107 ساعت 20:16 تمام انتهای پیام P11.25-20-16
۰ نفر