۱ خرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9380140
T T
۰ نفر
حزب موتلفه در انتخابات مجلس هشتم فهرست مشترک با اصولگرایان ارایه می دهد ......................................................................
زنجان، خبرگزاری جمهوری اسلامی 01/03/86 داخلی.سیاسی.احزاب.موتلفه.انتخابات.
دبیرکل حزب موتلفه ی اسلامی بابیان اینکه این حزب قصد ارایه ی فهرست مستقل در انتخابات مجلس هشتم در هیچ نقطه ای از کشور را ندارد، گفت: حزب موتلفه ی اسلامی دراین دوره از انتخابات فهرست مشترکی را بامجموعه ی اصولگریان ارایه خواهد داد.
"محمدنبی حبیبی" روزسه شنبه در جمع شماری از خبرنگاران زنجان، حضور متحد و مشترک در انتخابات دوره هشتم مجلس شورای اسلامی را مصلحت کلی اصولگرایان دانست و افزود: هرنوع سهم خواهی، تکروی و فعالیت جدای از مجموعه اصولگرایان به ضرر این مجموعه تمام خواهد شد.
وی ارایه ی فهرست مشترک در سراسر کشور را اقدامی در جهت جلوگیری از تعدد نامزدهای انتخابات دانست و تاکید کرد: اتفاق در این زمینه، باعث تبلیغات سالم در این عرصه و کسب نتیجه ی بهتری خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، حبیبی بابیان اینکه در انتخابات آذرماه پارسال، بیش از 80 درصد نامزدهای اصولگرایان به عضویت شوراهای اسلامی درآمدند، اظهارداشت: اگر اصولگران در همه ی شهرهای کشور لیست مشترکی ارایه می دادند، درصد پیروزی این مجموعه بیش از این میزان (80 درصد) می شد.
وی یکی از راههای تحقق جمهوریت نظام جمهوری اسلامی را تعمیق و توسعه فرهنک تحزب ذکرکرد و گفت: در کشوری که آرای عموم مردم در شکل گیری نهادهای مختلف حرف اول را می زند، نباید بدون حزب و برنامه وارد عرصه انتخابات شد.
دبیرکل حزب موتلفه ی اسلامی گفت: با شکل گیری احزاب، ارایه ی برنامه های لازم و شناسایی ، تربیت و معرفی مدیران لایق و توانمند می توان در جهت رفع مشکلات جامعه گام های اساسی برداشت.
وی از راه اندازی "بانک اطلاعات مدیران "، در حزب موتلفه ی اسلامی خبرداد و گفت: در این بانک مدیران توانمند، لایق و متعهد در همه ی استان ها شناسایی و برای تعمیق فرهنک تحزب گامهای مثبتی برداشته می شود.
دبیرکل حزب موتلفه ی اسلامی، بابیان اینکه حذف مدیران کارآمد در هر مقطعی از زمان، خسارات جبران ناپذیری را برای نظام و کشور ببار خواهدآورد، تاکید کرد: کشور در هیچزمانی از وجود مدیران متعهد و توانمند بی نیاز نخواهدبود.
حبیبی، در بخش دیگر سخنان خود بااشاره به اینکه در غرب هماهنگی نامقدسی برای جلوگیری از دستیابی ایران به توانایی هسته ای شکل گرفته است ، اضافه کرد: برخورداری ایران از انرژی هسته ای پس از پیروزی انقلاب اسلامی جزو خطوط قرمز اروپایی ها قرار گرفته است.
وی، دستیابی ایران به دانش هسته ای را مرهون همت بالای جوانان و دانشمندان کشور دانست و گفت: اگر مردم ایران پایداری قاطع خود را در این خصوص ادامه دهند، غربی ها محکوم به شکست خواهند شد.
حبیبی تفکر تجاوز به ایران توسط آمریکا را نوعی حماقت ازسوی سران آن کشور دانست و اظهارداشت: در صورت چنین تجاوزی، ایران پاسخ آمریکا را در تمامی عرصه هایی که منافع آن کشور وجود دارد، خواهدداد و پاسخ ایران محدود به لب مرزها نخواهد شد.
وی گفت: دولتمردان آمریکا باید بدانند که درصورت آغاز جنک و تجاوز، تمام کننده آن آنها نخواهند بود چراکه تجاوز به ایران، سرنوشتی جدای از تجاوز و حمله به عراق و افغانستان در پی خواهد داشت.
حبیبی باتاکیدبر اینکه امنیت منطقه باید توسط کشورهای منطقه تامین شود، اظهارداشت: هر کشور دیگری که به بهانه ی تامین امنیت وارد منطقه شود به ضرر کشورهای این منطقه خواهد شد.
وی با تاکیدبر اینکه هم اکنون اقتدار لازم برای تامین و حفظ امنیت منطقه وجوددارد، تصریح کرد: آنچه که کشورهای قلدر را وادار به برنامه ریزی برای حضور در این منطقه می کند، روحیه و قصد چپاولگری آنان است. ک/2 596/595/587 شماره 180 ساعت 11:18 تمام انتهای پیام P01.04-11-18
۰ نفر