۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9377806
T T
۰ نفر
جنبش حزب الله: اعتراف اسراییل به شکست زمینه ساز آینده یی روشن است ................................................................
دمشق، خبرگزاری جمهوری اسلامی 18/02/86 خارجی.سیاسی.سوریه.نعیم قاسم.سخنرانی.
شیخ "نعیم قاسم" معاون دبیرکل جنبش حزب الله لبنان روز سه شنبه گفت: اعتراف رژیم صهیونیستی به شکست در برابر مقاومت قهرمانانه، زمینه ساز آینده یی روشن است که با گذشته و حال فرق دارد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، شیخ قاسم در سخنانی در دانشکده ی مهندسی معماری دمشق، افزود: هر که در سنگر صبر، بردباری و مقاومت باشد، همواره پیروز است و در سرزمین و میهن خود با عزت و افتخار زندگی خواهد کرد.
وی تاکید کرد: مقاومت لبنان حق دارد که به محبوبیت خود نزد مردم وفادار ببالد. حمایت این مردم، زمینه ساز پیروزی، عزت و افتخار مقاومت در رویارویی با دشمن متجاوز شد.
به گفته ی معاون دبیرکل حزب الله، اراده و اعتماد مردم به مقاومت ثابت کرد، هنگامی که اسلحه همراه با ایمان، در راه احقاق حق به کار گرفته شود، بسیار قوی تر است، تا آن که در راه اشغال سرزمین و چپاول ثروت ملت ها مورد استفاده قرار گیرد.
نعیم قاسم به اقدامات برخی قدرت ها و رژیم صهیونیستی برای سلطه بر منطقه، اشاره و اضافه کرد: این قدرت ها برای تحقق اهداف استعمارگرانه ی خود، تخم فتنه و تفرقه افکنی در میان فرزندان امت می کارند.
وی، بر ضرورت مقابله با این طرح ها، از طریق حفظ وحدت و فتنه زدایی، تاکید کرد و خواستار عدم سهل انگاری در مقابله با این توطئه ها شد.
معاون دبیر کل حزب الله، از نقش سوریه در حمایت از مقاومت لبنان و پناه دادن به هزاران تن از شهروندان لبنانی به هنگام تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به این کشور، ستایش کرد.
در این سخنرانی، شماری از مقامات سوری به همراه دانشجویان سوری و لبنانی شاغل به تحصیل در دانشگاه دمشق حضور داشتند.
خاورم 5 / 2131 / 2133 / 290 شماره 193 ساعت 53:23 تمام انتهای پیام P18.23-53-42
۰ نفر