۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9377253
T T
۰ نفر
خلاصه خبرمهمترین رخدادهای ایران از ساعت 19 جمعه تا 7 بامداد شنبه ...............................................................
تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی 15/02/86 داخلی.خبر.خلاصه.ایران.
***** کرمان ـ دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران سومین روز بیست و هشتمین سفر استانی خود را با دیدار مردم شهر بابک استان کرمان آغاز کرد.
***** کرمان ـ دکتر "کامران باقری لنکرانی" وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نشست شورای اداری شهرستان عنبرآباد گفت: از مزیتهای سفر استانی رییس جمهوری نشان دادن عدالت است. دولتی که با شعار عدالت محوری و مهرورزی روی کار آمده است هم اینک برای رفع مشکلات مردم تلاش می کند.
***** رفسنجان ـ مهندس "محمدرضا اسکندری" وزیر جهادکشاورزی در نشست کارشناسان موسسه تحقیقات پسته کشور در رفسنجان، گفت: برای افزایش بهره وری در واحد سطح باید یافته های علمی به مزرعه انتقال داده شده شود.
***** جیرفت ـ "کامران باقری لنکرانی"وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جلسه شورای اداری شهرستان جیرفت، گفت: توقعات مردم از دولت نهم زیاد شده است.
***** کرمان ـ محمد هادی شجاعی سرپرست مرکزتحقیقات علمی بسیج دانشجویی استان کرمان گفت که این مرکز به عنوان تنها مرکز تحقیقات دانشجویی این استان برای حمایت واجرای طرحهای تحقیقاتی دانشجویان محقق و پژوهشگر و نخبه دانشگاههای استان کرمان با کمبود امکانات و اعتبارات مواجه است.
***** سردشت ـ مهابادـدو تن از جانبازان شیمیایی شهر مرزی سردشت پس از سالها رنج و مشقت روز جمعه به شهادت رسیدند. "صدیق محمد جانی" در ساعات صبح و "فاطمه حسن ـ پور" در ساعات بعدازظهر جمعه پس از تحمل نزدیک به 20 سال درد و رنج ناشی از مصدومیت شیمیایی جان به جان آفرین تسلیم کردند .
***** کرمان ـ محمد مهدی کازرونی مدیر دفتر ارزیابی و رسیدگی به شکایات استانداری کرمان اعلام کرد تا ظهر روز جمعه و در دومین روز سفر هیات دولت 547 هزارو 375 نامه از 8 شهرستان استان به رییس جمهور نوشته شده است .
***** شبد/1528/1685/ 1856 شماره 009 ساعت 04:07 تمام انتهای پیام P15.07-04-38
۰ نفر