۲۴ اسفند ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9369599
T T
۰ نفر
مهندسان بسیجی در تدوین برنامه پنجم توسعه شرکت می کنند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/12/24 سیاسی.دفاعی و امنیتی.بسیج کارشناسان و صاحب نظران بسیج مهندسین در کارگروه های تخصصی تدوین برنامه پنجم حضور می یابند.
به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج، در دیدار رئیس جمهور با مهندسان بسیجی و شورای مرکزی سازمان بسیج مهندسین، دکتر محمود احمدی نژاد با تاکید بر اینکه بسیج مهندسین استمرار فرهنگ و روحیه بسیجی در عرصه مهندسی کشور است، این نهاد را سرمایه ای ارزشمند برای انقلاب دانست.
وی همچنین پیشنهاد حضور اعضای این سازمان در فرآیند برنامه ریزی های دولت به ویژه طرح تحول اقتصادی و تدوین برنامه پنجم را مطرح کرد.
پس از این دیدار و به منظور حضور موثر مهندسان بسیجی در روند تدوین برنامه پنجم توسعه، سازمان بسیج مهندسان اقدام به فراخوان صاحب نظران و ایده های مهندسان بسیجی در این خصوص کرد.
پس از بررسی های انجام شده، مهندسان بسیجی در کارگروه هایی چون اصل 44 و رفع موانع سرمایه گذاری، بانک، بیمه، بازارهای مالی و سرمایه، الگوی مصرف و مهار تورم، ارتقای بهره وری و اشتغال، اصلاح ساختار مالی دولت، آب، کشاورزی و امنیت غذایی، تجارت داخلی، خارجی و تنظیم بازار، مسکن، معماری و شهرسازی، نقد برنامه چهارم و آب سازماندهی و دسته بندی شدند.
هم اکنون قریب 40 هزار مهندس عضو سازمان بسیج مهندسین هستند و با تشکیل گروههای علمی و نشست های تخصصی، موضوعاتی چون ارتقاء سطح آموزشی و فنی را دنبال می کنند.
سیام 1377**9103** شماره 011 ساعت 11:17 تمام
۰ نفر