۲۱ اسفند ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9369361
T T
۰ نفر
معاون هماهنگ کننده سپاه: بسیج باید بستر تولید قدرت نرم را ایجاد کند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/12/21 سیاسی.آبرومند.بسیج معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در جمع مسئولین نیروی انسانی سپاه های استانی سراسر کشور، گفت: بسیج باید بستری را فراهم کند تا تولید قدرت نرم انقلاب افزایش یابد.
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی نیروی مقاومت بسیج، سردار آبرومند با اشاره به این که بسیجی بودن به این نیست که در سازمان بسیج ثبت نام کند و پرونده تشکیل دهد، گفت: بسیجی کسی است که نیاز امروز انقلاب را به خوبی بشناسد و برای رفع آن نیاز اقدام کند.
وی با اشاره به این که انتظار جامعه و سپاه پاسداران از بسیج و بسیجیان افزایش تولید قدرت نرم انقلاب است، افزود: اگر امروز جهان اسلام به ایران افتخار می کند و هر یک از ایرانیان از انرژی هسته ای با غرور ملی دفاع می کنند نتایج همین تلاش های مجاهدان و بسیجیانی است که در راه تولید قدرت نرم فداکاری کرده اند.
آبرومند دهه چهارم انقلاب را دهه تولید قدرت نرم دانست و گفت: در مجموعه نیروی انسانی باید نگاهمان را به بسیجیان متفاوت از گذشته بدانیم و با تغییر نگاه خود بستری که می تواند رسیدن به قدرت نرم را سرعت دهد فراهم نماییم.
معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: باید تلاش کرد تا بعد معنویت همچون دوران دفاع مقدس در سپاه تقویت شود و بسیج در این موضوع می تواند نقش مهمی را ایفا کند.
وی تصریح کرد: سپاه بدون بسیج نمی تواند باقی بماند و باید گذشته را به عنوان راهنمای آینده خود قرار دهیم و برای رسیدن به اهداف مورد نظر تلاش کنیم و این از طریق تقویت و توسعه فرهنگ معنویت و انقلابی گری در بین پاسداران امکان پذیر است.
آبرومند با اشاره به این که تغییرات تاکتیکی لازمه یک تشکیلات نظامی است، گفت: یادمان نمی رود که در عملیات والفجر مقدماتی تیپ به لشکر و لشکر به سپاه ارتقاء یافت که متوجه شدیم این سلسله مراتب باعث کند شدن کارها می شود لذا تغییر تاکتیک دادیم.
سیام/ف.س/ شماره 068 ساعت 13:09 تمام
۰ نفر