۱ اسفند ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9366809
T T
۰ نفر

احمدی نژاد: خارج از خط ولایت چیزی وجود ندارد

۱ اسفند ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9366809
احمدی نژاد: خارج از خط ولایت چیزی وجود ندارد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/12/01 سیاسی.هیات دولت.یزد.احمدی نژاد یزد - محمود احمدی نژاد رییس جمهوری پنجشنبه شب در جمع گروهی از دانشجویان یزدی گفت: خارج از خط ولایت هیچ چیزی وجود ندارد و هر چیزی در پیوستگی با امام و ولایت است.
به گزارش ایرنا، دکتر احمدی نژاد پنجشنبه شب در جمع جوانان و دانشجویان پرشوری که بصورت خودجوش برای بدرقه وی در فرودگاه شهید صدوقی یزد حاضر شده بودند، افزود: شما جوانان باید خود را به لحاظ روحی و ایمانی و ارتباط عاطفی با امام و خط ولایت آماده کنید و این راه را درست بشناسید.
وی با تاکید بر اینکه باید مواظب باشیم گاهی تصورات و خواسته های خود را به جای حضرت امام (ره ) نگذاریم، خاطرنشان ساخت: حقیقت امام (ره ) آنچنان زیباست که به هر فطرت پاکی عرضه شود عاشق می شود و وقتی عاشق شد آن را با هیچ چیز عوض نمی کند.
رییس جمهوری گفت: باید در راه نیل به این هدف دوید تا به آن رسید و هر کس سریعتر برود زودتر می رسد.
احمدی نژاد در ادامه سخنانش، از وقوع تغییر در درون ملتها خبر داد و اظهار داشت: امروز ذهن ملتها عوض شده است و وقتی اندیشه ها و ذهنیت ها عوض شود تغییرات بیرونی، تابع تغییرات درونی خواهد بود.
وی افزود: نشانه های این تغییر درونی ملتها در حال فوران است و این آرزوی تاریخی بشریت و ملت ایران بوده است.
احمدی نژاد با اشاره به اینکه اکنون همه مناسبت های ظالمانه در حال فروپاشی است، گفت: حتی وقتی بیخ گوش خود مستکبرین هم می رویم، می بینیم آدم ها عوض شده اند و خواسته های آنان چیزهای دیگری است.
بنا بر این گزارش، جوانان و دانشجویانی که در محوطه پاویون فرودگاه یزد به سخنان رییس جمهوری گوش می دادند در حمایت از وی شعارهایی همچون رییس جمهور ما خدا نگه دار تو ، احمدی احمدی حمایتت می کنیم، مرگ بر منافق و رییس جمهور آینده- اجمدی نژاد پاینده سردادند.ک/2 650/ 1027 شبد 1551 شماره 107 ساعت 21:41 تمام
۰ نفر