۱ اسفند ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9366768
T T
۰ نفر
وزیر تعاون: موفقیتهای دولت نهم در سایه وحدت و تلاش مردم کسب شده است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/12/01 سیاسی.هیات دولت.یزد یزد - وزیر تعاون با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی گفت: موفقیتهای دولت نهم در سایه وحدت - ایثار و تلاش مردم بویژه جوانان در عرصه های مختلف کسب شده است.
به گزارش خبرنگار ایرنا عباسی شب گذشته در جلسه شورای اداری شهرستان طبس استان یزد که به نمایندگی از هیات دولت در آن حضور یافته بود - پرتاب ماهوراه امید به فضا را مدیون تلاش شبانه روزی نخبگان جوان کشور ذکر کرد.
وی اظهار داشت: این تلاشها و موفقیت ها در عرصه های مختلف و حضور مردم در صحنه باعث شده که دشمنان انقلاب اسلامی جرات و جسارت تعدی و تجاوز به این مرز و بوم را نداشته باشند.
وزیر تعاون در این جلسه قول داد تقاضاها و خواسته های این شهرستان را در هیات دولت پیگیری نماید.
در این جلسه ابتدا مهدی کیانی مقدم فرماندار طبس و حجت الاسلام مهاجریان امام جمعه این شهر هر یک گزارشی از اوضاع سیاسی و اجتماعی این شهرستان را ارائه نمودند و در خصوص احداث نیروگاه حرارتی - مسئله اشتغال جوانان، ایجاد پژوهشگر زغال و انتقال آب از سرچشمه های کارون به طبس تاکید کردند.
امام جمه طبس همچنین با توجه به مشکلات به وجود آمده در عدم خرید زغالسنگ از معادن زغالسنگ این شهر و پیامدهای آن برحل این مشکل تاکید کرد.
وزیر تعاون در ادامه سفر به شهرستان طبس به اتفاق مدیر عامل صندوق تعاون کشور ، امام جمعه و فرماندار طبس در نشستی در محل فرمانداری به صورت چهره به چهره مشکلات مردم را مورد بررسی قرار داد.
وزیر تعاون سپس از طرح مسکن مهر که در زمینی به مساحت600 هکتار در حال آماده سازی است بازدیدکرد و از کارخانه گلشن ماکارون واقع در شهرک صنعتی بازدید نمود و از نزدیک با مشکلات کارخانه داران وبویژه کارخانه گلشن ماکارون آشنا شد. ک/2 7540/1027 شماره 066 ساعت 15:28 تمام
۰ نفر