۱ اسفند ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9366740
T T
۰ نفر
احمدی نژاد:خادمان ملت بزرگواری مردم یزد را فراموش نخواهند کرد ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/12/01 سیاسی.هیات دولت.یزد رییس جمهوری ،عظمت حضور و امواج گسترده انسانی در اوج شادابی، نشاط و امید و با فریادهای بلند و چهره های خندان را نشانه هوشمندی و درایت مردم یزد برشمرد و تصریح کرد: فرهنگ اسلامی و انقلابی و صفات بارز مسلمانی و ارزش های متعالی در عمق و دل و جان و زندگی مرم یزد موج می زند.
به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر محمود احمدی نژاد صبح امروز در جلسه ویژه هیات دولت در دور دوم سفر استانی به یزد گفت : مردم یزد با حضوری تاریخی حرف دل و آرمان های خود را فریاد زدند و به گوش جهانیان رساندند.
وی ، اظهار داشت: تحلیل گران و سیاستمداران باید حرکت پرشور و تاریخی و حضور همه آحاد و اقشار مردم یزد را در استقبال از خادمان ملت و دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب بررسی کنند.
رییس جمهوری با تاکید بر اینکه کسی قادر نیست حرکت مردم را در قالب کلمات و بیان ترسیم کند، گفت:در سی و یکمین سال انقلاب اسلامی این همه دل مشتاق، پای ارزش های متعالی ایستاده اند و این در حالی است که قدرت های مادی ، رو به افول و در آرزوی کمترین حمایت مردم هستند.
احمدی نژاد با قدردانی از همه قشرهای مردم یزد بخصوص جوانان به عنوان صحنه گردان اصلی حماسه روز نخست سفر استانی، تاکید کرد: خادمان ملت بزرگواری مردم یزد را فراموش نخواهند کرد و مسئولیت و خدمت رسانی را از یاد نخواهند برد.
رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود، یزد را از کانون های اصلی جوشش فرهنگ و تمدن ایران زمین دانست و گفت: مردم یزد همواره و در طول تاریخ آرمانی، انسانی و انقلابی زندگی و با سخت کوشی، استقامت، قناعت و دوراندیشی و همدلی کویر را به گلستان تبدیل کرده اند.
احمدی نژاد با بیان اینکه خیل سرداران و مجاهدان و شهیدان بی ادعا از حیثیت بشریت دفاع کرده اند، اظهار داشت: در دوران انقلاب نیز شهید آیت الله صدوقی و آیت الله خاتمی مردم را تربیت کردند.
سیام 1961* شماره 038 ساعت 12:51 تمام
۰ نفر