۱ اسفند ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9366707
T T
۰ نفر
رییس جمهوری:حفظ عزت و استقلال کشور در گرو کار و تلاش است ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/12/01 سیاسی.رییس جمهوری.هیات دولت- سفر استانی - یزد.مجتمع چادرملو رییس جمهوری اسلامی ایران که در بیست و دومین سفر از دور دوم سفرهای استانی هیات دولت صبح امروز چهارشنبه وارد شهر یزد شد، در جمع پرشور ک ـ ارگران مجتمع مع ـدنی و صنعتی چادرملو تاکید کرد که کار و تلاش تنها راه حفظ استقلال، عزت و کرامت ملت و کشور است.
به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، دکتر محمود احمدی نژاد با قدردانی از تلاش های کارگران مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو،گفت: یک ملت اگر بخواهد روی پـای خود بایستد و زیر بار قدرت های فاسد و زورگور نرود، باید عزت خود را حفظ و ازحقوق و کرامتش دفاع کند و اهل کار و تلاش باشد.
رییس جمهوری افزود : اگر یک قوم و مردمی همه مواهب طبیعی را داشته باشد اما اهل تحمل ، صبر و ت ـلاش نباشد نتیجه ای نمی گیرد و ایران اسلامی که مطمئن است مردمی مومن و کاری مثل شما در صحنه دارد ، در عرصه های مختلف می ایستد و از حقوق خود دفاع می کند.
احمدی نژاد،تلاش کارگران و متخصصان مجموعه چادرملو را ستود و اظهار داشت: وقتی مطمئنیم جوانان و م ـردان مومن و کاری مثل شما هستند و می ایستند و برای آبادانی کشور کار می کنند و در واقع پشتوانه عظیم ایران اسلامی هستند روز به روز با قدرت بیشتر به پیش می رویم.
رییس جمهوری تصریح کرد: دست های پر برکت شما را می بوسم که ایستاده اید ، تولید می کنید و ملت خود را رهایی می بخشید.
احمدی نژاد ب ـا اشاره به نیت پلید قدرت های زورگو و بدخواهان ملت ایران خطاب به آنها گفت: ملت ایران از چادرملو تا باجگیران ، از ماکو تا چابهار و از اهواز تا ساری متحد ایستاده اند و با کار و تلاش ایران را هرچه آبادتر می سازند و محال است سرسوزنی در برابر زورگویی های شما عقب بنشینند.
رییس جمهوری تاکید کرد که ملت ایران درس استواری و ایستادگی به دنیا داده و همواره الگو بوده است.
به گزارش ایرنا چند نفر از کارگران مجتمع چادرملو مسایل و مشکلات خود را با رییس جمهوری درمیان گذاشتند .
1723 شماره 005 ساعت 07:00 تمام
۰ نفر