۲۲ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9365590
T T
۰ نفر

صلابت حضور/

۲۲ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9365590
صلابت حضور/ ایران در 30 سال آینده یک ابر قدرت جهانی خواهد شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/11/22 اجتماعی.نماینده مجلس.22 بهمن دماوند- نماینده مردم شهرستان دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت : ایران با داشتن نسلی جوان و رو به رشد در 30 سال آینده یک ابر قدرت خواهد شد.
شاهرخ رامین صبح امروز در حاشیه راهپیمایی سی امین سالگرد بهار آزادی به خبرنگار ایرنا گفت: ایران با داشتن نسلی جوان و مدیریت درست و هدف گذاری در برنامه ها و داشتن شاخص های کمی برای محاسبه قدرت روز به روز رشد و پیشرفت را در تمامی عرصه ها تجربه خواهد کرد.
وی اظهار داشت: یکی از مشکلات بزرگ ما مقایسه وضعیت کشور با 30 سال قبل است و باید بدانیم که خود را با دنیای بیرون و کشورهای دیگرمقایسه کنیم.
وی افزود: شاخص های توسعه در دو کشور پاکستان و ترکیه به علت هم سطح بودن آن با ایران نشان می دهد رشد ما در تمامی عرصه ها موفقیت آمیز بوده است.
وی در خصوص سند چشم انداز 20 ساله کشور ایران اعلام کرد: ما برای رسیدن به این سند چشم انداز در سال های آینده و رشد در تمامی عرصه های مختلف جامعه باید وضع خود را مطلوب تر از امروز کرده و برای رشد و توسعه بیش از این حرکت کنیم.
رامین افزود: اتفاقاتی که در طول این 30 سال افتاده بسیار زیاد است ولی حوادثی که بیشتر مورد توجه است انفجار جمعیت در ایران، رشد تعداد دانشجو و نسل جوان و نابودی ابرقدرتی چون شوروی سابق که باعث پیشرفت بیشتر ایران شد.
وی تصریح کرد: ایران در سه دهه گذشته 100 در صد رشد جمعیتی و 27 برابر رشد دانشجویی داشته است که این کشور در 30 سال آینده باید مدیریت و اندیشه ای درست برای رشد خود فراهم آورد.
وی گفت: ما در کشورمان ابزارهای لازم برای رشد و توسعه داریم و این برای ملت ما یک افتخار است.
وی اعلام کرد: باید تمدن اسلامی در کشور به شکلی پرورش یابد که نقش مردم در تمامی عرصه پررنگ و موفقیت و پیشرفت حرف اول را بزند.
وی اذعان داشت: امروز ایران با رشد خود در نانوتکنولوژی به ویژه در شرایط تحریم و پرتاب موفقیت آمیز ماهواره امید به فضا نشان داده است که می تواند پیروز باشد و تمامی کشورهای ابرقدرت و غربی را به زیر بکشاند.ک تهرام / ا.ح / 687/506 شماره 069 ساعت 11:36 تمام
۰ نفر