۱۲ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9364153
T T
۰ نفر

در پاسخ به ایرنا عنوان شد؟

۱۲ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9364153
در پاسخ به ایرنا عنوان شد؟ واکنش وزیر اطلاعات به اقدام اروپا در خارج کردن نام منافقین از فهرست تروریست ها ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/11/12 سیاسی.وزیر اطلاعات.محسنی اژه ای.شهدای دولت وزیر اطلاعات اقدام اخیر اتحادیه اروپا مبنی بر خارج کردن نام گروهک تروریستی منافقین از فهرست تروریست ها را یک روسیاهی برای اروپایی ها و غربی های مدعی مبارزه با تروریسم و دفاع از حقوق بشر ، خواند.
حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای روز شنبه در حاشیه زیارت قبور شهدای دولت در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با این اقدام اروپا معلوم شد کسانی که دائما در شعارها و حرف های خود حمایت از حقوق بشر و مبارزه با تروریست ها را مطرح می کنند در عمل دو گانه برخورد می کنند.
وزیر اطلاعات تاکید کرد: گروهک تروریستی منافقین سالهاست دستش به خون مردم و مسوولان ایران آلوده است و بارها به صورت رسمی اعلام کرده که دست به اقدام های تروریستی زده است اما اتحادیه اروپا امروز آن را از فهرست تروریست ها خارج می کند.
محسنی اژه ای افزود: ما مطمئن هستیم اولین متضررین ، خود اروپایی ها خواهند بود چرا که این گروهک به خود غربی ها هم رحم نمی کند؟ همانطور که قبلا دست به ترور زده اند، بعید نیست در آینده هم این اقدام را تکرار کنند سیام/1908 شماره 047 ساعت 10:33 تمام
۰ نفر