۲۹ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9362619
T T
۰ نفر
پاسخ سلحشور به شایعه ساخت سفارشی سریال حضرت یوسف (ع) ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/29 فرهنگی.سینما.تلویزیون.سلحشور فرج ا... سلحشور کارگردان و تهیه کننده مجموعه یوسف پیامبر(ع) با اشاره به برخی مطالب انتقادی نشریات با محوریت سریال مورد توجه مردم ، گفت: احزاب شکست خورده ، نشانی غلط برای پوشاندن مشکلات خود به مردم می دهند.
برخی از روزنامه ها و نشریات به تازگی در مطالبی تولید و پخش مجموعه تلویزیونی یوسف پیامبر را در جهت حمایت از دولت عنوان کردند.
سلشحور روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ، افزود: کسانیکه که این گونه مطالب را در روزنامه های خود منعکس می کنند، مغرض هستند چراکه اساسا طرح این مجموعه در دوره ریاست جمهوری خاتمی تایید و درسال 81 تولید آن کلید خورد.
وی تصریح کرد: بیمار دلان تلاش دارند در روزنامه های خود، اقبال مخاطبان به مجموعه یوسف پیامبر را تحت تاثیر قرار دهند ، چراکه دنبال بهانه هستند اما دوره این حرف ها گذشته است، مردم نشانی غلط نمی گیرند! کارگردان مجموعه یوسف پیامبر (ع) با اشاره به مضمون شخصیت پردازی و روایت این اثر ، ادامه داد: اگر با دیدن این مجموعه، برداشت از یک مدیری الهی - مذهبی در ذهن مخاطب ایجاد می شود که می توان به دولت نسبت داد، جای خوشحالی دارد.
وی توضیح داد: ما و رییس جمهورمان همگی مسلمانیم و در مکتب اسلام پرورش یافتیم، حال اگر در کار ما (مجموعه یوسف پیامبر) یک مدیر الهی تصویر شده و کارها نزدیک به مدیریت کشور است، نشانگر نزدیکی منبع فرهنگی ماست.
سلشحور در عین حال بحث انتقادی نشریات حزبی از مجموعه یوسف پیامبر (ع) را پایان یافته دانست و گفت : ماهیت طراحان این نقدها بخوبی برای ما و مخاطبان این مجموعه روشن است.
مجموعه 45 قسمتی یوسف پیامبراز کارهای فاخر و تاریخی صدا و سیما است که پخش آن از مدتها در دستور کار سیما قرار داشته و درردیف یکی از پرمخاطب ترین تولیدات تلویزیونی درآمده است .
این مجموعه با استناد به منابع تاریخی و قصص قرآنی روایتی متفاوت از یوسف پیامبر را در معرض دید مخاطبان قرار می دهد.
شماره 129 ساعت 16:50 تمام
۰ نفر