۱۷ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9361017
T T
۰ نفر

غزه در آتش و خون/

۱۷ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9361017
غزه در آتش و خون/ رژیم صهیونیستی همچنان مانع از رفتن خبرنگاران به غزه می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/17 سیاسی.غزه.خبرنگاران تهران- رژیم صهیونیستی به منظور سرپوش گذاشتن بر جنایات جنگی خود در باریکه غزه ، روز سه شنبه همچنان از رفتن خبرنگاران خارجی به این منطقه جلوگیری کرد.
انجمن خبرنگاران خارجی در مقابل این اقدام شدیدا به دفتر مطبوعاتی رژیم صهیونیستی اعتراض کرد و آن را نقض آزادی خبر رسانی خواند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از بیت المقدس ، انجمن یادشده در اطلاعیه ای تاکید کرد: جلوگیری از رفتن نمایندگان رسانه ها به غزه که تاکنون در جایی سابقه نداشته است، به منزله نقض شدید آزادی مطبوعات و اطلاع رسانی است.
جلوگیری مقامهای صهیونیستی از رفتن خبرنگاران خارجی به غزه در حالی صورت می گیرد که دیوان عالی همین رژیم با صدور حکمی مجوز فعالیت آزاد آنها را در غزه صادر کرده است.
با وجود این، صهیونیست ها تاکنون به هیچ خبرنگاری اجازه نداده اند برای پوشش خبری عملیاتشان در باریکه غزه وارد این منطقه شود.
رژیم صهیونیستی شنبه شب پس از هشت روز بمباران و گلوله باران پیاپی شهر ها و روستاهای باریکه غزه با هزاران سرباز و پشتیبانی نیروهای هوایی ، دریایی و توپخانه ای این منطقه را مورد حمله قرار داد.
در حملات صهیونیستها به فلسطینی های غیر نظامی ساکن باریکه غزه بیش از 580 نفر شهید و دو هزار و 700 نفر زخمی شده اند.
مترجمام 1369**1400** شماره 071 ساعت 15:20 تمام
۰ نفر