۱۱ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9360050
T T
۰ نفر
غزه در آتش و خون /نماینده جنبش حماس در ایران: جنایات غزه سرآغاز نابودی رژیم صهیونیستی است ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/11 سیاسی.حماس.غزه نماینده جنبش حماس در ایران گفت: امروز روزی است که صف حق از باطل مشخص می شود، مطمئن باشید آنچه در غزه اتفاق می افتد سرآغاز پایان رژیم صهیونیستی است و شاهد شکست نیروهای استکبار در تمامی جهان خواهیم بود.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، ابواسامه در مراسم بزرگداشت شهدای غزه، که روز چهارشنبه در مسجد ارک تهران برگزار شد، با تقدیر از پیام مقام معظم رهبری گفت: ایشان با موضع گیری های مدبرانه خود همواره حامی مردم مظلوم فلسطین بودند.
نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در ایران با اشاره به جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی افزود: آنچه که در غزه در حال جریان است، احساسات انسانی را در هم می آمیزد و خشم و نفرت انسان های مسلمان را از بی توجهی و توهین به خون مسلمین بر می انگیزد.
وی با بیان اینکه ارژیم صهیونیستی اکنون دیگر تنها به دنبال هدف قرار دادن مواضع نظامی نیست بلکه در حملات جدید خود مساجد و دانشگاه ها را هدف قرار داده است، خاطر نشان کرد: از اسراییل جنایتکار چیزی جز این انتظار نمی رود، چرا که اینها دشمن بشریت هستند.
نماینده جنبش حماس همچنین با محکوم کردن سکوت مجامع بین المللی اظهار داشت: امروز در حالی شاهد جنایات غزه هستیم که این جنایات با آگاهی جهانیان اتفاق می افتد ولی هیچ عکس العملی از مجامع بین المللی نمی بینیم . حتی در برخی موارد مسوولین تاکید می کنند که نباید حملات متوقف شود.
ابواسامه با اشاره به محاصره غزه ادامه داد: یک سال و نیم از تحریم غزه می گذرد ولی با وجود تحریم ها مردم دست از حمایت از دولت مردمی حماس برنداشتند. این خشم رژیم صهیونیستی را به دنبال داشت که در پس آن این جنایات به وقوع پیوست.
وی با مطرح کردن این سوال که مگر اینها مدعی دموکراسی نیستند؟ پرسید: گناه مردم غزه چیست که خودشان دولت حماس را انتخاب کرده اند و باید در برابر آمریکا و اسراییل بایستند مردم غزه دولتی که دست بوس اسرایل باشد را نمی خواهند؟ نماینده جنبش مقاومت حماس با انتقاد شدید از سران کشورهای عربی گفت: امروز صهیونیست ها با همکاری سران کشورهای عربی که نام هایی اسلامی دارند، بر مردم غزه و حماس فشار می آورند، در حقیقت آنها می خواهند حماس دست از دفاع از حقوق مردم بردارد.
سیام **باق 1377**9130** شماره 079 ساعت 13:16 تمام
۰ نفر