۱۰ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9359818
T T
۰ نفر

بیانیه کلیمیان ایران:

۱۰ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9359818
بیانیه کلیمیان ایران: اقدامات اسرائیل هیچ ارتباطی با اصول اعتقادی یهودیان ندارد ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/10 سیاسی.جامعه کلیمیان.اقدامات اسرائیل.غزه جامعه کلیمیان ایران،دانش آموزان یهودی و اولیای آنها که صبح امروز در محکومیت جنایات غزه در مقابل دفترسازمان ملل تجمع کرده بودند دربیانیه ای تاکید کردند: اقدامات جنایتکارانه اسرائیل نه تنها بااصول اعتقادی یهودیان هیچ ارتباطی نداردبلکه برخلاف آموزه های اعتقادی پیروان حضرت موسی است.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، در این بیانیه آمده است: روشنفکران و یهودیان مومن و آگاه بیش از همه وظیفه دارند اجازه ندهند ارزش های اخلاقی و انسانی که میراث فرهنگ کهن ماست، توسط سیاست بازی های عده ای پایمال شود .
یهودیان ایرانی دراین بیانیه اعلام کرده اند که خواستار فراهم شدن شرایط آرامش و زندگی انسانی برای آسیب دیدگان هستند و از همه نهادهای جهانی به ویژه سازمان ملل ، کمیسیون حقوق بشر و یهودیان خواسته اند که درجهت توقف خصومت و کمک به آسیب دیدگان اقدام شود .
جامعه کلیمیان ایران در پایان این بیانیه با ابراز تاسف و نگرانی خود از این حملات، آنرا محکوم و تصریح کردند: ما این گونه رفتار قلدر مآبانه را محکوم می کنیم و می دانیم چنین رفتاری شرایط را هر روز پیچیده تر خواهد کرد و تاوان آنرا مردان ، زنان وکودکان بی گناه خواهند پرداخت.
سیام /9130/1531/ شماره 057 ساعت 11:18 تمام
۰ نفر