۹ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9359631
T T
۰ نفر

غزه در آتش و خون/ تکمیلی

۹ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9359631
غزه در آتش و خون/ تکمیلی صفاری هرندی: غزه هزینه رفع تهدید از کل جهان اسلام را می پردازد ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/09 سیاسی.دفاع از غزه.صفار هرندی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران گفت: غزه امروز هزینه و خونبهای رفع تهدید از کل جهان اسلام را می پردازد.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمد حسین صفارهرندی روز دوشنبه در اجتماع پرشکوه مردم تهران در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه افزود: غزه در اصل بهای آزادی همه سرزمین های اسلامی تحت فشار رژیم صهیونیستی را می پردازد.
وی با اشاره به این که ارتش رژیم صهیونیستی در حال تدارک حمله زمینی به غزه است، افزود: اگر دشمن صهیونیستی که زمانی تمامی پایتخت های عربی و اسلامی را آماج حملات خود قرار می داد امروز به جای تهدید کشورهای عربی تنها مجبور به تهدید مردمان و سرزمینی است که در منطقه مورد ادعای او ( فلسطین اشغالی ) زندگی می کنند.
وی ادامه داد: منطقه نبرد از هزاران کیلومتر مرزهای غصبی سرزمین های اشغالی به درون اسرائیل منتقل و محدود شده است این به این معنی است که غزه بهای سرافرازی را می پردازد پس چرا باید تنها باشد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مجاهدین غزه طلایه داران عزم بزرگ انقلابی هستند در برابر یاوه گویی های رسانه های غربی مقاومت می کنند و همانها از ساحت رسول الله زمانی که در رسانه های غربی مورد اهانت قرار گرفت دفاع کردند آیا مجاهدان دفاع از تمامیت اسلام را باید تنها بگذاریم ؟ وی در ادامه سخنانش گفت: شعارهایی که شما روزهای قدس سر می دهید مردم غزه در عمل اجرا می کنند پس ننگ بر آن کسانی که در این حال جام شرابشان را به جام دشمنان می زنند.
صفارهرندی افزود: کسانی که مجوز حمله اخیر را به رژیم صهیونیستی داده اند نقاب اسلامی و عربی به چهره داشتند. هم پیمانی فقط این نیست که از آرمان های صهیونیست ها حمایت کنند بلکه آنها که از بی جربزگی دلهایشان لرزید و فرمول های سازش را صادر می کنند نیز قتله مردم فلسطین هستند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دولت جمهوری اسلامی به عنوان بخشی از آحاد ملت ایران و به عنوان تابع و مرید و مقلد رهبر معظم انقلاب که مراد همه آزادگان جهان است و به تبع مردمی که به خوبی ثابت کرده اند دلهایشان پیوند خورده با دلهای مردم فلسطین است امروز در کنار مردم اند و دیشب تصمیمات جدی بالاتر از شعار برای مردم فلسطین اتخاذ کردند.
صفار هرندی در بیان بخشی از این تصمیمات به محاکمه سردمداران رژیم صهیونیستی در فرصت مناسب اشاره کرد و توضیح داد: از اکنون باید کیفرخواست های خود را تنظیم کنیم. نام یکایک جنایتکاران و دستیاران آنها را ثبت و به حافظه بسپاریم و مترصد فرصت باشیم برای یک محاکمه عادلانه.
وی افزود: با ارسال کمک ها که اولین محموله بزرگ آن دیشب توسط دو فروند هواپیما و امروز توسط کشتی چند هزار تنی به سوی غزه ارسال شد سعی در عمل به وظایف خود کرده ایم.
صفارهرندی خطاب به راهپیمایان و تجمع کنندگان گفت: شما مردم می توانید از آنچه دوست می دارید برای همراهی با مردم غزه اهدا کنید.
وی ادامه داد: پیش بینی شده است دستگاه هایی در جمع آوری کمک های مردمی برای فلسطینیان اقدام کنند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت: ما مشعل کینه علیه صهیونیست ها را در دل خود فروزان نگه می داریم.
سیام/1823/1962/ شماره 075 ساعت 11:57 تمام
۰ نفر