۶ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9359117
T T
۰ نفر
محصولی: موفقیت ها در عرصه های مختلف مرهون برقراری امنیت است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/06 سیاسی.محصولی.وزیر کشور.شورای امنیت تهران - صادق محصولی وزیر کشور در مراسم بزرگداشت 25 سال حضور سپاه در فرودگاه ها و ناوگان هوایی کشور، اعلام کرد: موفقیت و پیروزی در عرصه های گوناگون از جمله اجتماعی و اقتصادی و سیاسی، همه مرهون برقرار بودن امنیت است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، وی در این مراسم که پنجشنبه شب در حضور فرماندهان امنیت پرواز، حفاظت ولی امر مسلمین و حفاظت انصار المهدی و دیگر کارکنان این نیرو و خانواده های آنان در محل تالار وزارت کشور برگزار شد، افزود: من به عنوان رییس شورای امنیت کشور از این نیرو(ستاد امنیت حفاظت هوایی کشور) حمایت و پشتیبانی می کنم تا این نیرو بتواند با تجهیزات و تکنیک های جدید کارشان را به خوبی انجام دهند.
وزیر کشور با ابلاغ سلام مخصوص رئیس جمهوری به ایثارگران و خانواده های معزز شهدا گفت: ما جانبازان و ایثارگران را مدافعین انقلاب می دانیم و آنان را الگو و اسوه خود می نامیم.
محصولی با اشاره به این که ما خود را مدیون شهدا می دانیم، گفت: امیدواریم که خدا این توفیق را به ما بدهد که رهرو شهدای عزیز باشیم.
محصولی با تاکید بر این موفقیت ها و پیروزی های ایران اسلامی در عرصه مختلف مرهون امنیت است، افزود: تقارن این مراسم با ایام ماه محرم مصداق کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا است و ایثار و از خودگذشتگی زمان و مکان نمی شناسد.
وی افزود: در صورت غفلت از امنیت، نه می توان سازندگی کرد و نه دیپلماسی و کارهای عمرانی انجام داد، همه این ها از امنیت سرچشمه می گیرد.
در ابتدای این مراسم سردار سیدمحمد حجازی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران در رابطه با حضور سپاه در صنعت هوایی کشور سخن گفت و افزود: این حضور سپاه در صنعت هوایی کشور به فرمان امام راحل 25 سال پیش با این سخن که اگر اتفاقی برای هواپیمایی رخ بدهد سپاه مسئول است، به وجود آمد.
وی افزود: این نیروها توانستند در طول 25 سال عمرخود، تلاش دشمنان و منافقین را برای ربودن هواپیماها و ضربه زدن به امنیت خنثی کنند.
جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران به تلاش شبانه روزی نیروهای سپاه پاسداران در برقراری امنیت، افزود: باید همیشه قدر امنیت و صحت را بدانیم شماره 002 ساعت 01:25 تمام
۰ نفر