۴ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9359007
T T
۰ نفر

بخش اول/

۴ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9359007
بخش اول/ سخنگوی دولت: حقوق بشر ابزار سیاسی علیه ایران شده است ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/04 سیاسی.دولت.سخنگو.سازمان قضایی نیروهای مسلح سخنگوی دولت گفت: همه اذعان دارند که موضوع حقوق بشر اکنون به یک ابزار سیاسی علیه جمهوری اسلامی تبدیل شده است و ما باید تدارک حمله و پدافند را در این موضوع داشته باشیم.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا غلامحسین الهام، روز چهارشنبه در سخنانی در سومین هم اندیشی مسئولان و کارشناسان روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح سراسر کشور افزود: امروز پدیده جنگ نرم است که در دولت ها، برای این پدیده سازمان و متخصص وجود دارد.
وی اظهار داشت: در پدیده جنگ نرم، جنگ روانی و تبلیغاتی مهم ترین ابزار، رسانه ها و اطلاع رسانی است.
سخنگوی دولت ادامه داد: ما باید در جنگ روانی در حالت پدافند و آفند برنامه ریزی داشته باشیم که نقطه ثقل آن، روابط عمومی ها و حوزه های اطلاع رسانی است.
وی با بیان این که موضوع حقوق بشر یک پدیده حمله و ضد حمله جنگ نرم است، تصریح کرد: دشمنان در جنگ نرم تلاش می کنند که ما مغلوب باشیم و افزود: در حوزه دولت این مسائل وجود دارد. امروز تهاجم گسترده ای در داخل و خارج انجام می شود که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان جنگ اخلاق نام می برد.
یعنی همه جبهه کفر برای ریشه زدن آمده اند.
سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری آنها دولت را هدف قرار داده اند اما هدف اصلی، انقلاب است به دلیل این که دولت گفتمان امام و انقلاب را ترویج و احیا می کند.
وی افزود: هدف آنها این است که امروز با این همه تلاش مبارکی که انجام می شود بگویند که گفتمان امام خمینی (ره ) کارآمدی لازم را برای مدیریت کشور ندارد و باید در نظام جهانی منفعل شد که با این هدف، به دولت حمله می شود الهام ادامه داد: رهبری همچنین فرموده اند بی بند و باری در حمله به دولت یعنی هیچ رابطه و معیاری ندارد و بی حساب هر حرفی را می زنند و نسبت می دهند که این فضا، فضای تبلیغاتی دشمن است.
وی ماموریت روابط عمومی ها را اتخاذ شیوه مبارزه با این جنگ روانی عنوان کرد و اظهار داشت: مدیران باید با مردم تعامل داشته باشند و تصممیات خود را اطلاع رسانی کنند و بازخورد تصمیمات خود را دریافت کنند.
سخنگوی دولت تاکید کرد: مردم با این تعاملات احساس یگانگی با دولت می کنند و احساس یگانگی یعنی تقویت امنیت ملی.
سومین هم اندیشی مسئولان و کارشناسان روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح سراسر کشور، صبح امروز با حضور الهام سخنگوی دولت، رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح و برخی مسئولان قوه قضاییه ، در محل سازمان نیروهای مسلح آغاز شد و تا فردا ادامه دارد.
ادامه دارد...
سیام 1862*1336* شماره 040 ساعت 12:28 تمام
۰ نفر