۳ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9358931
T T
۰ نفر

گزارش تحلیلی//

۳ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9358931
گزارش تحلیلی// انحطاط اخلاقی صهیونیسم ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/03 سیاسی.انحطاط.اخلاق.صهیونیسم بررسی های اخیر انجام شده در سرزمین های اشغالی نشان می دهد که رژیم صهیونیستی را می توان فاسدترین نقطه در جهان معرفی کرد و این مساله باعث شده جامعه صهیونیستی روز به روز به سمت انحطاط اخلاقی کامل پیش برود.
بررسی های انجام شده توسط جامعه شناسان صهیونیست نشان می دهد که فساد اخلاقی در میان جوانان صهیونیست انتشار وسیعی دارد، به طوریکه حتی نخبگان و افراد به اصطلاح موجه این رژیم نیز در گرداب فساد اخلاقی فرو رفته اند.
چندی پیش منابع خبری از سرزمین های اشغالی اعلام کردند یک خاخام نظامی که در ارتش صهیونیستی خدمت می کرده، سالها فرزندان خود را مورد آزار و اذیت و تجاوز جنسی قرار داده است. حوادث بسیار زیادی وجود دارد که پوسیدگی درونی اخلاق صهیونیسم را نشان می دهد. از سوی دیگر بر اساس آخرین آمار اعلام شده توسط مقامات رسمی و مسئول در سرزمین های اشغالی تنها در یک سال گذشته بیش از 4 هزار صهیونیست در سرزمین های اشغالی به بیماری ایدز مبتلا شده اند.
این در حالی است که پزشکان و کارشناسان با توجه به بی بند و باری اخلاقی جوانان رژیم صهیونیستی، نسبت به صحت این ارقام شک کرده و تعداد مبتلایان به ایدز را بیشتر از این ها تخمین می زنند.
در همین راستا طارق ابوالهوی فلسطینی پزشک مقیم در سرزمین های اشغالی نیز نسبت به صحت این ارقام شک دارد و می گوید: به دلیل نبود مجازات شدید در برابر فساد اخلاقی از جمله جرایم مربوط به روابط جنسی نامشروع و استعمال مواد مخدر، درصد مبتلایان به این نوع بیماری در حال افزایش است.
با نگاهی گذرا به تجارت زن در سرزمین های اشغالی نیز می توان به واقعیت درونی جامعه صهیونیستی پی برد. در حال حاضر شهرهای مختلف در سرزمین های اشغالی و در راس آن تل آویو به محلی امن برای فعالیت خانه های فساد تبدیل شده است. البته بسیاری از این زنان از کشورهای دیگر و در راس آن کشورهای اروپای شرقی و کشورهای تازه استقلال یافته هستند در همین راستا خانم نوی لونکسرن به عنوان مدیر حقوقی سازمان مایگرنت که در راستای مبارزه با تجارت زنان به فعالیت مشغول است می گوید: امروزه چهره خانه های فساد اسرائیل ، شکل خاصی به خیابان های شهرهای این کشور و به ویژه تل آویو داده است . عمده خیابان هایی که این خانه ها در آن قرا دارد، خیابان هایی کثیف و ساختمان های آن مخروبه و قدیمی است . فلش های قرمز رنگ بر روی دیوارهای این مناطق مشتریان را به این مکان ها که با نام باشگاه سلامت ! یا سالن ماساژ خوانده می شوند، هدایت می کند.
تصاویر زنان برهنه در کنار علامت دلار در جای جای این خیابان ها به چشم می خورد، اما در داخل این خانه ها، زنان چندان هم مایل و راغب به نظر نمی رسند. یا کنار درهای باز خانه ها که می گذریم ، می توانیم اکراه را در نحوه آرایش صورت و موهایشان ببینیم . از کنار پنجره ها که می گذریم ، شاهد صحبت کردن آنها با یکدیگر در داخل خانه هاییم .
وی در ادامه می افزاید: عمده زنانی که به اسرائیل قاچاق می شوند، از رومانی و یا کشورهای تازه استقلال یافته به این کشور آمده اند.
این زنان که توسط عاملین جرم های سازمان یافته ، اغوا می شوند، عمدتا به امید رسیدن به پول های هنگفت قاچاق می شوند.
در ماه می سال 2000، سازمان عفو بین الملل ، گزارش تکان دهنده ای منتشر نمود که در آن اسرائیل را به خاطر نگاه بی توجهانه اش به موضوع بردگی جنس محکوم کرد. در نتیجه هیاهوهای شکل گرفته در جامعه صهیونیستی بود که موجب شد مجلس این کشور قاچاق زنان را یک جرم آشکار بداند و برای آن حداکثر شانزده سال حبس در نظر بگیرد، اما ماجرای این قانون هم خود به موضوعی جدید تبدیل شد.
رژیم صهیونیستی امروز با چالشی جدی روبرو شده است. در رژیمی که تقاضا برای خانه های فساد سرسام آور است ، یعنی در هر ماه یک میلیون مراجعه ثبت می شود، هرگونه واکنشی سخت می نماید. سازمان های حقوق بشر هم برآوردشان بر آن است که همه ساله حداقل سه هزار زن برای تجارت جنسی به این رژیم قاچاق می شوند. جدای از رومانی ، این زنان از روسیه ، مولداوی و اوکراین یعنی کشورهایی که سقوط نظام تامین اجتماعی ناشی از اقتصادهای پس از کمونیسم را تجربه کرده اند ، به این کشور قاچاق می شوند. در بررسی صورت گرفته توسط سازمان هاتلاین که در زندان زنان نواترزا انجام گرفت ، مشخص شد که یک سوم زنان همانند آنا هنگام ورودشان به اسرائیل از حرفه آینده شان اطلاعی نداشتند. بقیه هم از ماجرا اطلاع داشتند، از قاچاقچیان خود قول گرفته بودند که در اسرائیل وضعیت خوبی داشته باشند. قاچاقچیان هم به آنها گفته بودند که هر روز مشتریان آنها محدود بوده و ماهانه چند هزار دلار درآمد خواهند داشت که این رقم در کشورهای اروپای شرقی میزان قابل توجهی است . نهایتا هم قاچاقچیان به آنها گفته بودند که در صورت نارضایتی می توانند خانه ها را ترک کنند.
برای روشن تر شدن این موضوع می توان به فساد اخلاقی موشه کاتساف رئیس جمهور سابق این رژیم نیز اشاره کرد که به دلیل مورد آزار و اذیت قرار دادن مسئول دفتر خود، مجبور به ترک پست ریاست جمهوری شد.
کارشناسان معتقدند که با روندی که جامعه صهیونیستی در پیش گرفته است ؟ این رژیم روز به روز به اضمحلال نزدیک تر شده و در پایان موجبات فروپاشی خود را موجب می شود.
فواد پورعبادی شماره 088 ساعت 17:39 تمام
۰ نفر