۱ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9345980
T T
۰ نفر

وزیرکشور رژیم صهیونیستی:

۱ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9345980
وزیرکشور رژیم صهیونیستی: ایده حمله اسرائیل به ایران احمقانه و غیرمسئولانه است ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/06/01 سیاسی.اسرائیل.جنگ.ایران خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا):دبی - مایر شاتریت وزیر کشور رژیم صهیونیستی گفت : ایده حمله اسرائیل به ایران فکری احمقانه و غیر مسوولانه است .
به گزارش ایرنا روزنامه البیان چاپ امارات در شماره روز جمعه خود به نقل از شاتریت نوشت: حمله به ایران بدترین شکل از اشکال ممکن برای حل یک مساله است .
شاتریت که رقیب ایهود اولمرت برای رسیده به ریاست حزب کادیما است ؟ اضافه کرد: اسراییل فقط باید در فکر دفاع از خود در صورت حمله ایران باشد شاتریت با انتقاد از سخنان شائول موفاز در مورد حمله پیشگیرانه به ایران گفت : حمله به تاسیسات هسته ای ایران گام بسیار خطرناکی است .
وی ادعا کرد : حمله به تاسیسات هسته ای ایران تنها موجب می شود که برنامه های این کشور برای دستیابی به سلاح هسته ای مدتی به عقب بیفتد.
گفتنی است چندی پیش موفاز که از اعضای تندرو رژیم صهیونیستی است ؟ خواهان حمله پیشگیرانه به ایران برای جلوگیری از آنچه وی دستیابی تهران به سلاح هسته ای خواند شد.
خاورم 1651**300** شماره 011 ساعت 22:05 تمام
۰ نفر