۲۴ خرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9340602
T T
۰ نفر
امام جمعه کرمانشاه: باید بین قوای سه گانه تعامل وجود داشته باشد ..............................................................
کرمانشاه ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 24/03/87 داخلی.اجتماعی.نمازجمعه.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به آغاز به کار مجلس هشتم گفت: برای پیشرفت و تعالی کشور باید بین قوای مجریه، مقننه و قضاییه تعامل وجود داشته باشد.
آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه افزود: همه مسوولان و مردم باید پیرو رهبری باشند زیرا ملاک ما شخص ولی فقیه است.
وی مهمترین وظایف نمایندگان را قانونگذاری و نظارت بر امور کشور دانست و گفت: نظارت باید صادقانه باشد نه اینکه بخواهیم مچ همدیگر را بگیریم و از کارهای اساسی دور شویم.
وی وضع قوانین براساس اسلام را از مهمترین وظایف نمایندگان ذکر کرد و افزود: باید قوانینی در مجلس شورای اسلامی وضع شوند که به گفته مقام معظم رهبری دارای استحکام، شفافیت، کارگشا و اجرایی باشند.
امام جمعه کرمانشاه در ادامه با بیان مشکلات مردم استان و تبعات منفی جنگ هشت ساله گفت: نمایندگان باید تنها به فکر خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها بخصوص ازدواج و اشتغال جوانان باشند.
آیت الله علما در پایان بروز خشکسالی در کشور را یادآور شد و مردم را به صرفه جویی و درست مصرف کردن بخصوص در زمینه نان دعوت کرد.
567/684 شماره 082 ساعت 15:30 تمام
۰ نفر