۱۹ فروردین ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9333990
T T
۰ نفر

رییس ستاد کل نیروهای مسلح:

۱۹ فروردین ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9333990
رییس ستاد کل نیروهای مسلح: نیروهای مسلح، دشمنان را از پیگیری خط توطئه پشیمان می کند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/01/19 اجتماعی سردار سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح روز دوشنبه گفت که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سال نوآوری و شکوفایی دشمنان را از پیگیری خط توطئه و تهدید، پشیمان خواهند کرد.
وی در جمع تعدادی از مسوولین ستاد کل نیروی مسلح در تهران گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلام ایران در سال نوآوری و شکوفایی پابه پای ملت با ایمان و انقلابی و مصمم ایران و مسوولین هوشمند نظام و دولت گام برخواهد داشت و فتنه های دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه استقلال هسته ای جمهوری اسلامی ایران یک اقدام راهبردی است، گفت: بدون تردید راه استقلال هسته ای جمهوری اسلامی ایران راهی است که هر سال که بگذرد، اهمیت و اساسی بودن آن روشن تر می شود.
به گزارش روابط عمومی ستاد کل نیروهای مسلح، فیروزآبادی در این دیدار گفت : روزی که همه دنیا به ناچار باید انرژی هسته ای را برای خود تامین کند، اهمیت حرکت استقلال طلبانه هسته ای ایران،عظمت خود را نشان خواهد داد.
وی افزود: امروز هدف گیری آمریکایی ها در برچیدن فناوری هسته ای ایران و محروم ساختن ملت ما از حقوق مسلم خود، به شکست انجامیده است و نایل آمدن ایران به مرحله ای شکوهمند و شکوفا از صنعتی شدن بسیار سخت و خارج از ظرفیت تحمل سردمداران ماجراجوی کاخ سفید است.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: هر چه می گذرد،آمریکایی ها طرح تسلط بر دنیا و جهان اسلام را برای خود بیشتر شبیه یک رویا و به گونه آرزویی دست نیافتنی می پندارند.
فیروزآبادی گفت: پیروزی بزرگ هسته ای ایران، حاصل تدبیر و درایت مقام معظم رهبری، رویکرد هوشمندانه مسوولین نظام و دولت شجاع و خدمتگزار و مقاومت و ایستادگی عمومی ایرانیان در دفاع از حقوق مسلم خود و همچنین بی اعتنایی آنان به تهدیدات و تحریم های اعمال شده از سوی برخی قدرت های بزرگ بوده است.
وی افزود: پیشرفت های خیره کننده و تلاش های علمی و فناوری در تاریخ 30 ساله استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران، هم اینک به نشان های ناکارآمدی و کهنه شدن حربه تحریم در دنیای امروز، به ویژه در رویارویی با ملت دلیر و فهیم ایران مبدل شده است.
شماره 044 ساعت 13:19 تمام
۰ نفر