۱۸ فروردین ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9333930
T T
۰ نفر
نماینده آستارا: مردم با حضور پرشور در انتخابات دشمنان را مایوس کردند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/01/18 سیاسی.قوه مقننه نماینده مردم آستارا در مجلس هفتم گفت : برغم همه تلاش هایی که دشمنان انقلاب اسلامی و رسانه های آنان برای کاهش حضور مردم در پای صندوق های رای انجام دادند، مردم با حضور آگاهانه خود در انتخابات مجلس هشتم بار دیگر دشمنان را مایوس کردند..
شاپور مرحبا روز یکشنبه در سخنان قبل از دستور اولین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سال جدید همچنین به نامگذاری سال 87 به نام سال نوآوری و شکوفایی از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی خود تاکید کردند که امسال باید فضای نوآوری کشور را فرا گیرد تا کام مردم از ثمره این تلاش ها شیرین شود و همه ما وظیفه داریم در این راه تمام تلاش خود را بکار گیریم .
نماینده آستارا در مجلس همچنین در بخش دیگری از سخنانش به تحولات اقتصادی کشور ، اصلاح ساختار در روش به روز شدن کارها و فعالیت ها و برنامه کاهش هزینه های دستگاه های اجرایی و نیز سفرهای منظم استانی اشاره کرد.
مرحبا در ادامه به عملکرد مجلس هفتم اشاره کرد و گفت: همانگونه که همکاران و ملت ایران به یاد دارند مجلس هفتم در شرایطی قدم به عرصه خدمت گذاشت که به خاطر غفلت و قصور، برخی فضاهای تحریم و اعتصاب و مقابله با مبانی ارزش های دینی و انقلابی و اینکه دشمن در پی ترویج آن در کشور بود تشویق شده و به مجلس کشیده شده بود و به تعبیر مقام معظم رهبری، مجلس هفتم همچون درختی بود که از میان سنگلاخ سربرآورد .
نماینده آستارا در مجلس، ایجاد اشتغال ، مبارزه با فساد مالی ، زدودن غبار محرومیت از مناطق محروم، مهار تورم ، مبارزه با گرانی ، روان شدن چرخه خدمت و رونق یافتن علم و تحقیق را از برجسته ترین نیازهای کشور برشمرد و گفت: نمایندگان مجلس نیز با الهام از منویات مقام معظم رهبری باید ضمن اولویت بندی مشکلات و نارسایی های کشور در رفع این مشکلات کمر همت بسته و قدم به عرصه جهادی نهند .
وی در پایان از از رییس جمهوری و اعضای دولت که آنان را سخت کوش خواند ، برای تصویب طرحهایی اعم از بندر چند منظوره ، احداث چهار نقطه گردشگری و همچنین بیمارستان 96 تختخوابی در حوزه انتخابیه اش تقدیر و تشکر کرد.
شماره 084 ساعت 16:28 تمام
۰ نفر